otomatik olarak aç şeklinde değiştirmek mümkünmü ?

otomatik olarak aç şeklinde değiştirmek mümkünmü ?

vatan bilgisayardan pc toplayınca bu lisans alabiliyor muyuz.
http://www.vatanbilgisayar.com/oem-windows-81-single-language-64-bit-turkce.html
Microsoft'un online store'unda 8.1 Pro'yu öğrencilere 120 liraya satıyorlar. Ben olsam o şekilde almaya çalışırdım.
Arkadaşlar bayağı bir şeyler söylemişler. Benim üstüne söyleyecek bir şeyim yok. Neden yazıyorum derseniz adaşız. Hem adımız hem de soyadımız aynı. 🙂
@hasanyilmaz bak bunu al 130 lira pro versiyonu
amd sistem toplama

TV altı mıltimedia için yeter... Ama oyun oynayacaksan adam gibi Full HD için APU yetmez... 19" 720p ekran tamam derim... AMD APU 5600K ile AMD R7 250 ekran kartı alsanız daha iyi o fiyata... AMD R7 265X GPU alsanız kanatlandırır sistemi...:=)))
O kart o kasaya sığmıyor maalesef.7850k ile 1080p medium ayarlarda Battlefield 4 oynadım ben.Fps sıkıntısı yaşatmadı.O an için ölçüm yapacak şansım yoktu ama takılma hissetmedim.
Son bir saat içinde 69 ziyaretçi, 17 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
nasıl yapa bilirim..
ie için