@braVe @orcun resmi olarak satılan bir yer var mı? ya da en azından güvenilir bir tedarikçi.
@braVe @orcun resmi olarak satılan bir yer var mı? ya da en azından güvenilir bir tedarikçi.
bu diziyi nasıl izleyebilirim? blutv'nin ücretli üyeliğini mi almam gerekiyor?
Nokta, virgül kullanamayan adama ilkokul, lise ve hatta üniversite diploması verirsen bu olur. Gerçi hoş, bu ülkede noktalama işaretinin ne olduğunu bilmeyen adamı belediye başkanı, milletvekili falan da yapıyorlar.
Çare ZenMate. Bende de youtube saçmalıyordu ZenMate sorunumu çözdü.
@ozgurg konuyla alakası yok ama profil resminizi hangi sitede yaptınız?
Geçmiş olsun. Allahtan kendinizi sağ salim evlerinize atabilmişsiniz.
işin doğrusunu öğrenmek için: http://www.evrimagaci.org/fotograf/56/5065
kpss yüzünden uzun zamandır oynayamıyorum ama hayatımın belli bir dönemini sadece fm'ye ayırmışlığım vardır 🙂
@kgk Ne yaparsan yap dişte leke olur. İstersen günde 5 kere dişlerini fırçala, diş ipi ve ağız gargarası kullan o dişler yine çürüyüp lekelenecek. Bu yüzden düzenli olarak diş kontrolüne gitmek gerekiyor.
Çok çay ve kahve tüketmek de dişlerde leke yapıyormuş, zamanında bu şikayetle gittiğim dişçi söylemişti. Tam anlamıyla çözüm sayılmasa da geceleri yatmadan önce ve sabah kahvaltı yaptıktan sonda dişleri fırçalamak bir nebze iyi geliyor.
Ülke olarak ahlaksızız. Otobüste, vapurda, metroda sıra var mı inen yolcu var mı demeden kapıya çullanan; kaldırım babasının malıymış gibi ortadan ortadan yürüyen insanlara kesin denk gelmişsinizdir. Bu kadar basit bir görgü kuralına uymayan insanların ana/baba olduktan sonra evlatlarına iş ahlakı falan öğreteceğini mi sanıyorsunuz? Soran oldu mu herkes çoluğuna çocuğuna en iyi terbiyeyi vermiştir.
İzmir'in gözünü seveyim be, bazen çok söyleniyorum ama İzmir dışında bir yerde yaşayamam herhalde 🙂
Bildiğim kadarıyla dünya genelinde FIFA, PES'ten daha fazla oynanıyor; bizim ülkede PES'in daha fazla sevilmesini de alışkanlık ve ön yargılara bağlıyorum.
Bana Mini-USB gibi geldi ama tam emin olamadım.
Son bir saat içinde 88 ziyaretçi, 30 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
mi6'nın garanti durumu filan ne peki? yani ilerde başımı ağrıtır mı? çünkü telefon alınca baya uzun süre kullanıyorum.