Bir tanıdığımın daha önce Yurtiçi Kargo'da çalıştığını öğrendim. Hazır bulmuşken sorayım dedim, bakalım dedikodular ne alemde diye. Şu meşhur "Geldik, evde bulamadık" kağıdını sordum. Hiç zile basmadan direkt yapıştırıp gidip gitmediklerini sordum. Açıkça söyledi, "üşendikleri zaman, bulundukları binada asansör yoksa vs." sürekli yapıyorlarmış. Zaten biliyorduk bunu ama benim açımdan belgelenmiş oldu. #akış #YurtiçiKargo

BeğenFavori PaylaşYorum yap