Bir tanıdığımın daha önce Yurtiçi Kargo'da çalıştığını öğrendim. Hazır bulmuşken sorayım dedim, bakalım dedikodular ne alemde diye. Şu meşhur "Geldik, evde bulamadık" kağıdını sordum. Hiç zile basmadan direkt yapıştırıp gidip gitmediklerini sordum. Açıkça söyledi, "üşendikleri zaman, bulundukları binada asansör yoksa vs." sürekli yapıyorlarmış. Zaten biliyorduk bunu ama benim açımdan belgelenmiş oldu. #akış #YurtiçiKargo

Youtube yorum bölümünden benimde bi çalışanla baya uzun (20-25 mesajlık 🙂 ) bi muhabbetimiz oldu Anlattığına göre çok kullanıyosan kapıya gelen kargo dağıtıcısının telefonu al ve hep ondan getirmesini iste felan demişti Aranı iyi tut kargon hep erken ve sorunsuz gelir felan dedi 🙂 "Bi de bu tip kötü davranışların şahsi olduğu yani çalışanının çalışma ahlakına bağlı olduğunu filan söylemişti"
Ülke olarak ahlaksızız. Otobüste, vapurda, metroda sıra var mı inen yolcu var mı demeden kapıya çullanan; kaldırım babasının malıymış gibi ortadan ortadan yürüyen insanlara kesin denk gelmişsinizdir. Bu kadar basit bir görgü kuralına uymayan insanların ana/baba olduktan sonra evlatlarına iş ahlakı falan öğreteceğini mi sanıyorsunuz? Soran oldu mu herkes çoluğuna çocuğuna en iyi terbiyeyi vermiştir.
Hiç sorma. İlk öğrendiğimiz şey, bir işi üçkağıt yoluyla nasıl halledebileceğimiz oluyor.
UPS çalışanı beni kendi cebinden aradı. İlk başta tanımıyorum diye açmadım sonra aradı tekrar evde yoksunuz ne yapalım diye. dedim seni yerim. 😀
ups abii
Burada @oxygen in de dediği gibi iş ahlakı ne gezer?
Amazondan gelen sipariş Türkiye'de Yurtiçi kargo ile geldi. Adam yanlış adrese teslim etmiş. Aradı kusura bakmayın akşama kargonuz ofise geri gelecek ancak yarın getirebiliriz. Sistemde teslim edilmiş görebilirsiniz dedi. Sonra Akşama doğru tekrar aradı kargonuzu teslim ettik dedi 🙂
Gelişme var yahu 🙂