o işi yapan oldu bile hocam daha vergi gelmeden MOBİSAD adında saçma sapan bir derneğin başkanı çıkmış yurt dışından gelen telefonların harç paralarının 600 lira olması gerek demiş
o işi yapan oldu bile hocam daha vergi gelmeden MOBİSAD adında saçma sapan bir derneğin başkanı çıkmış yurt dışından gelen telefonların harç paralarının 600 lira olması gerek demiş
O değilde teknolojiyi bu kadar yakından takip eden insanlarız, ülkemizde kaliteli olarak 6-7 tane teknoloji sitesi var ve hatrı sayılır sayıda insan takip ediyor ama bitaneside bu verginin adaletsiz olduğuna dair bi imza kampanyası bile başlatmıyor. Sonuç olarak birşey değişmeye bilir belki ama en azından bir emek ve çaba göstermiş oluruz. Şimdide MOBİSAD adına ne tür faaliyet gösterdiği ve teknloji adına ne yaptığı belli olmayan bir derneğin başkanı çıkmış yurt dışından getirilen telefonların harçlarına zam yapılsın deniyor. Biz hiç bir konuda birlik olamazsak, hiç bir konuda sesimizi çıkartamazsak ( ses çıkartmak sokağa çıkıp eylem gösteri yapmak anlamında değil) bir imza kampanyası bile başlatamazsak MOBİSAD başkanı gibi ne yaptığı, kime hizmet ettiği ne çıkarlar peşinde olduğu belli olmayan insanlar yüzünden daha çokkk paralar boşa gider cebimizden
zevkler ve renkler güzel kardeşim o kısım benim hoşuma gitmeyen konuları belirttim ben benim sevdiğimi nasıl sen sevmek zorunda değilde senin hoşuna gidende benim hoşuma gidecek diye birşey yoktur.
ara sıra başka teknoloji sitelerine bir göz at istiyorsan orada daha samimi bir ortam olduğunu görürsün mecburiyetten video inceleme yaptıkları çok belli oluyor. Ürün geldl işte ben bu ürünü inceleyimde biran önce evime gideyim çok durmayım gibi hareket ediyorlar.
yok siteyle alakalı bir durum sitenin perfonmasına göre türkçe kullanıyoruz ondan kaynaklı galiba
Tekno seyir ilk keşfettiğimide beni çok fazla heycanlandıran bir site oldu incelemek ve konular olsun ama zamanla videoları izleyince insanın pek fazla bir ilgisini çekmiyor ve cazibesi kalmıyor. Çünkü video ortamları çok soğuk ve bir samimiyet yoktur videoyu çeken arkadaşların bunu sadece bir iş ve bir görev olarak gördükleri ve videoyu çekerken herhangi bir zevk almadıkları fazla belli oluyor.
aradaki koltukların yükseklik farkından dolayı diplomatik bir kriz çıkabilir dikkatli olunmalı 😀 biri yüksek biri engin
merak ettiğim bir üründü çok güzel bir inceleme olmuş teşekkürler
3-4 ay önce USB 2.0 bir flash disk aldım ama sonrada pişman oldum şuanda USB 3.0 bitane almayı düşünüyorum merak ettiğin ürünler arasındaydı
Teşekkürler
var hocam olmaz olurmu hiç para olduğu sürece isteyipte bulamıyacağın bir ürün yoktur 😀
Kingston HyperX Predator 512GB USB 3.0 Usb Bellek (DTHXP30/512)
fiyatı 2.600 lira
Bence tam bir hayal kırıklığı SONY'den daha mükemmel birşey beklerdim özellikle batarya konusunda normal kullanımda bahsettiğiniz gibi 5 saat gidiyorsa rezil bir durum daha güçlü bir batarya ekleyebilirlerdi
Son bir saat içinde 188 ziyaretçi, 103 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
ilk gösterdiğiniz karbon olan ürün kart koymak değil de genelde para koymak için kullanılıyor ayrıca sağ tarafta oturan arkadaşın yayının ortasında burnuna parmağını sokması yayını çok etkileyici yapmış