Emre Erdoğan @creadatron 28 Şubat 2016 - 11:24 Günaydın... 🙂 #akış #arduino BeğenFavori PaylaşYorum yap Paylaş 18 2 Önceki yorumları gör 4 / 9 Emre @xyz Aliexpress'te satilan bu ekranlar ne ise yarayacak diye dusunuyordum. Sanirim cevabi aldim 😀 28 Şubat 2016 - 11:57 Yanıtla Beğen My_Techno @my_techno E gün aysın madem 🙂 Bu arada delay komutuna 2-3 sıfır ekle "pırpır" ( 🙂 ) baya azalıyor. 28 Şubat 2016 - 12:02 Yanıtla Beğen 3 ssm @ssm Nasıl ozeniyorum size 🙂 28 Şubat 2016 - 12:11 Yanıtla Beğen 2 Tuna @tunakaner ben de alıyorum gelsin de ben de yapayım 😀 28 Şubat 2016 - 14:08 Yanıtla Beğen İptal
Aliexpress'te satilan bu ekranlar ne ise yarayacak diye dusunuyordum. Sanirim cevabi aldim 😀
E gün aysın madem 🙂 Bu arada delay komutuna 2-3 sıfır ekle "pırpır" ( 🙂 ) baya azalıyor.
Nasıl ozeniyorum size 🙂
ben de alıyorum gelsin de ben de yapayım 😀