Facebook un snapchat vari özelliği messenger da var zaten
Maviden veya mavi led den rahatsız olmayan bitek ben varım galiba 🙂
1.sorun gerçekten var daha telefonu kullanalı 1 yıl olmadı ekranın kenarları gözle görülür şekilde sarardı biraz rahatsız etme durumuda var... Bide arka kapağın plastiği baya kötü galiba oda çok sararıyo hatta 1 yıl içinde sapsarı oluyo ben kılıf kullandığım için bi sorun olmadı ama yinede şarz yerinde kalan küçük boşlukda sararma var...(güneşten)
oyunlar da vurulduktan sonra oraya buraya fırlayan karakterler gibi oldu 😀
Otoseyir'in izlenme oranları abone sayısına göre gayet güzel bu kadar az video gelmesi şaşırtıcı
http://www.hepsiburada.com/turksit-817-file-calisma-koltuk-plastik-ayak-siyah-p-OFISTURKSIT817S bu fiyata sırlık ayarı bulamazsın malesef 🙁
Aynen bende zanmate ile girebiliyorum. Diğer türlü bende hiç girmiyo.
Bence şu konuyu bitirelim sonu çok iyi yerlere gidiceğe benzemiyo 😀 @burakozkes
Bence ikisini de alma o fiyatlara androidde de çok güzel şeyler bulabilrsin
Son bir saat içinde 93 ziyaretçi, 27 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
normala döndü gibi 10 dkdır normal idiriyo