ben geçen indirimlerde 49.50₺ almışım bekleyin bence
Apple son zammı dolar 3.60ken yapmıştı telefonlara suan 4.86 yukselmeye devam ediyor duracak gibi bir izlenim de yok maalesef. 🙁
bir öneri plus üyelere video gelince mail bildirimi gelse çok iyi olur tabi size yük olmayacaksa @gamsizm @hkellecioglu
Webdenal dan son 3 ay icinde 2 kere siparis verdim hem uygundu fiyatlari hemde hizli geldi
bu ekran parlaklığı ölçüm cihazı doğru mu ölçüyor gerçekten geçen gün de fazla ölçmüştü
@temp valla ben telefonu alali 2bucuk sene oldu 1hafta sonra yurtdisina cikiyorum yaptiramazmiyim diye sordum hayir dedi ordaki gorevli, tabi apple store calisanlarinin bazilari cogu konuda bilgisiz cok guvenmemek lazim bugun tekrar gidip teyit ettiricem
Son bir saat içinde 188 ziyaretçi, 103 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
yıllık üyeliğimin bugün son günü artık gecikmeli izleyeceğim gündemi 🙁