@orcun zaten işin heves kısmı ve bu kadar uğraştırması üzüyor insanı. ben de yaklaşık bir aydır tartıyorum kafamda alsam mı almasam mı diye çünkü benim için az para değil nihayetinde. Gittiğim gibi değiştirseler ya da iade alsalar kafama bu kadar takmam çünkü bozuk çıkabilir neticede insan yapımı bir şey. Aldığım ilk apple ürünü bu bir de. Kafamdaki müşteri dostu apple imajı silindi şu an. Bir de benim anlamadığım şey şu ekran değişmeyecekse 20 güne kadar serviste kalmasının anlamı ne ? çünkü şimdi sadece rapor vereceklermiş, 20 güne kadar süresi varmış bunun için.
Bu zaten son erteleme hakları bence, yoksa bu nesli kaçıracaklar. Bundan dolayı biraz endişeliyim, çünkü ciddi bir eksiği/hatayı gidermek için daha fazla şansları yok. Ama oyunun tam 7 yıl önce teaserının yayınlanması, halen de geliştirilmekte olması tuhaf bir durum. Neredeyse star citizen kadar geliştirilme süresi olacak oyunun.