• Keşfet
  • Videolar
  • Bloglar
  • İncelemeler

Erkin
  • Kullanıcıyı engelle
  • Kullanıcıyı bildir

Kayıt tarihi: 12.05.2014
  • Erkin @erkin

    Mükemmel olmuş. Türkiye'deki teknoloji sitelerinde bir çığır açacağı garanti diyebilirim. Bazıları söylemiş, facebook'a twitter'a gerek kalmadı 🙂

    13 Mayıs 2014 - 00:06 Beğen
  • Erkin @erkin

    Yorum sayısı 1000'i geçtiği için hepsini okuyamadım, tekrar oluyorsa affola. Kısaca söylemek gerekirse, TS+ fikri her açıdan olumlu. Daha önceki yorumlarından ve bu videodan gördüğüm kadarıyla LP (ve bir miktar da MG) Teknoseyir 1.0'da maçı kaybettik gibi bakıyor, ama bence hüzünlenmeye, firmalarla bu işi götüremedik falan demeye lüzum yok. Tam aksine, daha kullanıcı odaklı, daha bağımsız, tabiri caizse 'kafasına göre takılabilen' bir içerik üretmek için, izleyicilerle daha interaktif bir ilişki içine girmek gerekiyor. Teknoseyir A firmasından bir adım uzaklaşıp, izleyicisine iki adım daha yaklaşacaksa, bu iyi bir şeydir ve ben her türlü desteklerim.
    Kişisel bir örnek olarak söyleyeyim, burada yayınlanan bütün telefon, android vs. videolarını izledim, ama akıllı telefonum yok. Buradaki muhabbeti LP'nin dediği gibi teknoloji kültürü kapsamında takip ediyorum. Teknoloji benim için bir hobi, ama tüketim çılgınlığını körükleyen ya da bir içeriği sadece 'bunu mu alsam, şunu mu alsam' açısından değerlendiren yaklaşımlara sinir oluyorum. Bir polisiye romanı, sadece sonunu öğrenmek için okumak gibi. Kardeşim, o zaman çevir, sadece sonunu oku...
    "2000 TL'lik telefon alınır mı" videosu tam da buranın farkını ortaya koyuyordu. Adında donanım geçen, her yerinden reklam fışkıran site kusura bakmasın, yaptıkları iş tamamen yanlış. Adı konmamış advertorial yayınlayarak kendilerini bitiriyorlar. Teknoloji kültürü anlamında ortaya koydukları hiç bir şey yok. Otur, sıfır!
    Daha önce Türkiye'deki teknoloji yayınlarının bu işi üyelik odaklı yapmamış olması bir çekince yaratıyor olabilir, evet. Ama bence TS bu alanda da bir ilki yaratacak. Buraya gelen yorumlar umutlanmak için iyi bir sebep. Ayrıca bu işi başka mecralarda yapan, yani ücretsiz içerik karşılığında destek toplayan yayınlar var. Bakınız, Açık Radyo Dinleyici Destek Projesi. Bu yıl 3600 küsur kişi bağış yaptı. http://acikradyo.com.tr/default.aspx?_mv=dst&aid=17189
    Son olarak ekleyeyim, siteyi düzenli olarak izleyen ama bugüne kadar çok az yorum yazan takipçilerden biriyim. Bu siteyi oluşturan PC Labs ve Darkhardware'den gelen ekibi ise 12-13 yıldır takip ediyorum. Bu mecraların kendisi büyük bir dönüşüm içerisinde. Ama yapılan kaliteli işlerin, üretilen iyi içeriğin bir biçimde hak ettiği karşılığı bulacağına gönülden inanıyorum. Desteğe devam...

    06 Mayıs 2014 - 03:51 Beğen
  • Erkin @erkin

    bu ne biçim yorum yaa... adam o kadar ilginç ve komik hikaye anlattı, ince espriler yaptı, ama bir türlü size yaranamadı. bir an mağazaya sürekli gelip org çalan amca olabilir misiniz diye düşündüm 🙂

    08 Şubat 2013 - 01:40 Beğen Sil
  • Erkin @erkin

    Podcast'te dendiği gibi, bu site siyasi mevzulara pek girmediği için tartışmayı uzatmıyorum. Amacım ırkçılığa dikkat çekmekti. O yüzden ve bilerek "Oha" lafını kullandım. Bilmiyorsanız anlamını da yazayım: "Kaba ve yakışıksız davranışta bulunan kişilere karşı kullanılan söz".
    Keşke "Ermeni biraderlere yapılan kıyaklar, yalakalıklar ve yağcılıkları" anlatabilseydiniz. Ama anlatamazsınız, çünkü önyargı ve ırkçılıkla kişileri itham ediyorsunuz.
    Sadece bir bilgi yanlışınızı düzelteyim: Talat Paşa, 1915 Ermeni Tehciri'nde işlediği suçlar nedeniyle bu ülkede idam cezasına çarptırılmış bir kişidir, 'saygın bir komutan' değil.

    16 Eylül 2012 - 23:22 Beğen Sil
  • Erkin @erkin

    Başkasının yaptığı değil, bu ülke insanının yaptığı ırkçılık beni ilgilendiriyor. Herkes önce kendi evinin önünü temizlesin...

    16 Eylül 2012 - 13:21 Beğen
  • Erkin @erkin

    Oha! Burda bari ırkçılık yapma!
    Ermeni biraderlere kıyakmış... Bu ülkede Ermenilere yapılan tek 'kıyak', Tatavla semtinin adını "Kurtuluş" yapmak, Kurtuluş'un ana caddesinin adını "Ergenekon" koymak, Ermeni çocuklarını "Talat Paşa İlköğretim Okulu"na yollamaktır...
    Umarım ırkçılık birgün Türkiye'de de yasaklanacak!

    16 Eylül 2012 - 01:37 Beğen Sil
  • Durum (0)
  • İnceleme (1)
  • Yorum (6)
  • Takipçi (33)
  • Takip edilen (26)

Teknoseyir gündemi

#WhatsApp#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites#ttmobil

Öne çıkan videolar

Haftalık Gündem Değerlendirmesi #789

3

Acer Nitro V 16 AI: 180Hz Ekranda Oyun Keyfi!

Yurtdışından alışveriş yaparken gümrükte takılmamanın yolları

1.074

Unuttuğunuz Windows şifrenizi sıfırlayın

85

Haftalık Gündem Değerlendirmesi #788

4
Tümünü gör

Öne çıkan bloglar

Mini İnceleme: Kiwi Buz Makinesi (Kim-4792)

17

Şekilli MSN Nickleri

18

Baştan Sona Tüm Marvel Filmleri

1

Sokaktan Sahiplenebileceğiniz Kedi Cinsleri ve Karakterleri

17

Vivo X200 FE Kullanıcı Değerlendirmesi

11
Tümünü gör

Öne çıkan incelemeler

T.C. Yeni Kimlik Kartı İncelemesi

116

Samsung SM-B310E

14

Millenicom Hız Testi - (Aklınızda Soru Kalmasın!!)

15

Need for Speed Most Wanted 2012

4

QMPlay2 masaüstü için açık kaynak IPTV player.

14
Tümünü gör

Son bir saat içinde 96 ziyaretçi, 90 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.

  • © 2026 TeknoSeyir
  • Hakkımızda
  • İletişim
  • Kullanım Koşulları
  • Gizlilik Politikası
  • Sosyal Ağ Kuralları
    RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
    Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından sağlanmaktadır.
Secured By miniOrange

Giriş yap

Aşağıdaki servisleri kullanarak hızlı giriş yapabilirsin
Şifremi unuttum