Vay anasını süper iş modeli...
8 yıl kadar önce Norton kullanıyordum. Sonra pek başarılı olmadığı ve en son skandal haberlerinden sonra gözümden düşmüştü. Genelde başarı listelerinde de en başta olmuyor. Ama Bitdefender'a geçeceğim sanırım.
@gamsizm ben bu mantığı hiç anlayamadım anlayamayacağım. Tamam taksitli olanlar için güzel fiyat da bana peşin fiyatta indirim yapsın o zaman.
Bunları ben de biliyorum meraktan tıkladım zaten. Buradaki olay Kaspersky nin işe yaramaması.
@protego eskiden DVD lere film arşivi yapardık. Hani 256 ADSL dönemlerinde o ne sabırmış ki film indirip alytazılarını da divxplanet'ten bulurduk. 50 lik DVD lere az para harcamadık arkadaşımla. Şimdi bir tane bile film yok HDD te. Online tüketime fena alıştık ama internet bir gidiyor taş devrine dönüyor bilgisayar.
Futbol sadece bizde değil çoğu ülkede bu kadar ön planda. Ben de kazanılan paraların hak edilmediğini düşünüyorum. Voleybol ve basketbolda demek ki bu ekonomi yok ki 2 günden fazla konuşulmuyor. Dünya düzeni, sonuçta herkes kazandığı praya bakıyor. Milli duygular vs hepsi yalan. Bak bakalım o futbolcular, teknik ekip para almasın kaç maça çıkacaklar.
Abartısız 20 yıldır futbol takip etmiyorum ama hiç takip etmiyorum. Çocukken Galatasaraylıyım derdim şimdi Osimhen dışında kimseyi bilmiyorum onu da her yerde maskeli yüzünü gördüğüm için biliyorum. Dünya Kupası ise bir festival bir heyecan benim için. Tabi heyecanı kursağımda bıraktılar. Voleybol, basketbol ise çocukluğumda oynamadığım içindir belki de hiç ilgimi çekmiyor.
Ya herkes biliyordu takımın iyi olmadığını ama sonuçta bir umut işte. 24 yıl sonra tekrar kupaya gelmişsin, zaten ülkede herkesin canı sıkkın, bari böyle bedavadan eğlence oluyor. Aslında yaşanılan durum bu yani.
Topla oynama %90 herhalde. O kadar çok topla oynayınca yoruluyoruz. Onlar bir kontra atakla gol atıyor. Yine ikinci golü yemesek iyidir.
Son bir saat içinde 121 ziyaretçi, 14 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
RAM piyasası berbat olduğu için son durumu bilmiyorum ama ben olsam sanırım 1x32 GB alırdım. Tabi fiyat benzerse... 3-4 sene sonra bir 32 daha ekleme şansın olur. Anakart 4 adet bellek desteklese de 4 bellek takıldığında genelde hep sorunlar oluyor. Ayrıca 3-4 sene sonra 16 GB bellekler iyice azalacak ve fiyatları da makul olmayacak.