İnceleme için çok teşekkürler. Bir ekleme Sonoff cihazları Alexa ile de uyumludur.
İnceleme için çok teşekkürler. Bir ekleme Sonoff cihazları Alexa ile de uyumludur.
İnceleme için teşekkürler. Sakallarımız çok uzadıgında kısaltmak amacıyla bunu kullanabilir miyiz? Yani diyelim jiletle tıraş olan birisi sakalı çok uzunsa yani jiletle gireşemeyecek kadar uzunsa bu aletle kısaltabilir ve jiletle tıraş olabilir duruma getirebilir mi?
Çok uzun süre önceden beri var olan harika bir oyundur, herkese tavsiye ederim. İyi ki incelemesini yapmışsınız, emeğinize sağlık.
Herkes pahalılıktan haklı yakınıyor ancak Türkiye gerçeği arkadaşlar bunlar, yani ucuz ve kaliteli bir NAS vardı da Teknoseyir mi incelemedi sanıyorsunuz 🙂
Harika bir inceleme daha. Ellerinize sağlık ben de mini bir incelemesini yapmıştım blogda.
http://eozen81.blogspot.com/2012/07/rowenta-ro8221-elektrikli-supurge.html
Eski bir inceleme ama teşekkür etmek ve bir şeyi düzeltmek istedim. Kingston Wi-Drive sadede Apple için değil, Google Play'de de uygulaması mevcut yani Android bazlı cihazlar için de kullanılabiliyor.
İnceleme için çok teşekkürler. Bu ikiliyi izlemek, hele ki böyle extreme hobileri incelerken izlemek çok keyifli, baygın ve sıkkın hayatımızda bir tebessüm 🙂
Ürün incelemesi için teşekkürler. eBay'de kargo dahil 90 USD civarı satılıyor. 250 TL bence biraz fazla olmuş gene.
İmkanî olan ve odası ufak olanlar mutlaka bu ürünleri değerlendirsin yoksa benim gibi split klima alır ve adam gibi montaj yapacak bir servisin gelmesini beklerken sinir krizleri geçirebilirsiniz. Ustalara inceleme için çok teşekkürler, sizi farklı kılan işte bu farklı incelemeler.
Arkadaşım, var olduğunu biliyoruz ancak iOS ile arasındaki bariz farka dikkat çekiyor Özkan Bey. Kimse yok demedi, iOS'a oranla çok kötü olduğu belirtildi.
Arkadaşlar bu arada daha 2 gün önce aldık 6 taksitle 1.579 TL'ye internetten distribütör garantili telefonu. O yüzden fiyatı konuşurken aklınızda olsun dedim. Malum fiyatları ufaktan büyüğe sıralayan akakça gibi sitelere girince zaten size getiriyor bu siteleri. 2.000 TL'ye tabii satan vardır ama orada sorun o fiyattan alandadır 🙂
İnceleme için çok teşekkürler. Donanım olarak telefon bence süper ötesi, yakından inceledim. Özellikle Iphone 4'e kıyasla bariz fark var. Internet yağ gibi, cihaz da yağ gibi kayıyor.
Lâkin 2 sene önce Android kullanıp özellikle uygulamadaki kıstılamalar sebebiyle iPhone kullanmaya başlamış biri olarak görüyorum ki hâlen Türkçe uygulamalarda daha doğrusu Android için Türk geliştiricilerde hâlen büyük eksiklik var. En basitinden IBB trafik ve iGO yükledik berbat ötesi, zaten Özkan Bey'de bu İBB trafik konusundan bahsetmişti.
Özetle uygulama konusuna düşkün değilseniz bence S3 tam doğru bir tercih olur ancak uygulama düşkünüyseniz iOS hâlen 1 numara.
Şahsen ben de hem Android hem de iOS kullandım ancak uygulama düşkünü birisiyseniz herkes kabul etmeli ki hâlen iOS bu konuda 1. sıradadır. Örneğin o telefonu alacağım ve İBB uygulaması abuk subuk çalışacak, kafayı yedirtir bana şahsen. Özellikle Türkçe uygulama olarak düşünürsek hâlen Android'de beklenen noktada değiliz.
Sonunda iDO yetkilileri de kabul ett hatalarını.
Son bir saat içinde 96 ziyaretçi, 37 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Acaba Q10 sahibi olup da Q30 test eden de var mı? Q10 kulakta uzun süre kalınca biraz rahatsız ediyor, Q30 acaba bu konuda daha iyi olabilir mi?