Lisans derken. 2 yıllık lisans mezunuyum 2 yıl daha okuyup 4 yıllığa tamamlamış olucam ve askerlikte kısa döneme düşmüyormu böylece. okul nasıl uzatmıyor anlamadım ?
Lisans derken. 2 yıllık lisans mezunuyum 2 yıl daha okuyup 4 yıllığa tamamlamış olucam ve askerlikte kısa döneme düşmüyormu böylece. okul nasıl uzatmıyor anlamadım ?
2 yıl uzatma hakkını biliyorum. Zaten 1 ay sonra sınava giricem 3 ay sonra açıktan okuyor olucam ve otomatik uzayacak. 2 yılın yanmasını istemiyorum. 2017/01 tarihi itibariyle de ÇOMÜ'den mezun gözüküyorum. Anlatmak istediğim askerlik şubesine gitme gerekiyor mu ? Asker kaçağı falan gözükmüyorumdur dimi ?
Son bir saat içinde 218 ziyaretçi, 75 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
teşekkür ederim