Arkadaşlar merhaba bir sorum olacak bu e-devlette askerlik sorgulaması yaptığım da
AŞAĞIDA KİMLİĞİ YAZILI YÜKÜMLÜNÜN ÖĞRENCİLİĞİ DEVAM ETTİĞİ TAKDİRDE 31/12/2018
TARİHİNE KADAR ASKERLİK İŞLEMLERİ YÖNÜNDEN BİR SAKINCASI YOKTUR. ÖĞRENCİLİĞİ
SONA ERDİĞİ TAKDİRDE, 2 AY İÇERİSİNDE EN YAKIN ASKERLİK ŞUBESİNE MÜRACAAT
ETMESİ GEREKMEKTEDİR.
ERTELEME NEDENİ : 35C ÖĞRENCİ EYT
ve ben 1 ay sonra dgsye giricem yani kazandığım takdirde açıktan okumaya devam edicem. ne yapmam gerekiyor dgsyi bekliyeyim mi
yoksa askerlik şubesine gideyim mi

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 8 / 26