Arkadaşlar merhaba bir sorum olacak bu e-devlette askerlik sorgulaması yaptığım da
AŞAĞIDA KİMLİĞİ YAZILI YÜKÜMLÜNÜN ÖĞRENCİLİĞİ DEVAM ETTİĞİ TAKDİRDE 31/12/2018
TARİHİNE KADAR ASKERLİK İŞLEMLERİ YÖNÜNDEN BİR SAKINCASI YOKTUR. ÖĞRENCİLİĞİ
SONA ERDİĞİ TAKDİRDE, 2 AY İÇERİSİNDE EN YAKIN ASKERLİK ŞUBESİNE MÜRACAAT
ETMESİ GEREKMEKTEDİR.
ERTELEME NEDENİ : 35C ÖĞRENCİ EYT
ve ben 1 ay sonra dgsye giricem yani kazandığım takdirde açıktan okumaya devam edicem. ne yapmam gerekiyor dgsyi bekliyeyim mi
yoksa askerlik şubesine gideyim mi
yapacak birşey yok alper
İyi forumlar bana ait konu çözülmüştür.
beyler yaş 23 bu madde bizim için gecerlimi biz 29 yaş kadarmı yapacağız acaba yoksa yeniler içinmi 22 yaş acaba
yeni çıkan askerlik kanununa göre 28 yaşını doldurduğun yıl sonuna kadar tecil yapabilirsiniz.
@msezgi acık lise okuyoruz ustam biz az kaldı bitmesine 2020 ocakta yapacazmı yani biz tecil
İyi geceler ben okulu son sene bıraktım , tecil ettirebiliyor muyum ,yoksa 2 ay içinde gitmem mi gerekiyor ,
edevlette tecil süren devam ediyormu? Herhangi devam ettiğin bir okul bulunmuyorsa tecil hakkın bulunmuyor.
@msezgi üstat acık lise okuyorum şuanda ful aktifim yaş 22 tecil olurmu