Emre AYDIN @emre-aydin 21 Ekim 2014 - 22:36 #steam arkadaşlar steam'e giremeyen varmı? Ben giremiyorumda BeğenFavori PaylaşYorum yap Paylaş Önceki yorumları gör 4 / 7 Emre Arat @emrearat Ben girebiliyorum. 21 Ekim 2014 - 22:41 Yanıtla Beğen Emre AYDIN @emre-aydin aynısı banada oluyor dostum demekki güncelliyorlar hadi hayırlısı 21 Ekim 2014 - 22:45 Yanıtla Beğen Demoksil @demoksil evet şimdi açıldı hala usd :/ 21 Ekim 2014 - 22:50 Yanıtla Beğen Tuna @tunakaner Girilyor 21 Ekim 2014 - 23:21 Yanıtla Beğen İptal
Ben girebiliyorum.
aynısı banada oluyor dostum demekki güncelliyorlar hadi hayırlısı
evet şimdi açıldı hala usd :/
Girilyor