Şansa bak yine kaçırdım. ben alana kadar stok sıfırlandı arkadaş.
@gurcan https://prnt.sc/1r0y5am bende stok yok gösteriyor. siz yazalı 36 dk olmuş bu süreçte stoğa girdi ve ben yine kaçırdıysam üzülürüm 🙁
@Gamsizm @leventp inanamıyorum anahtarlıklar bitmiş. Kaç zamandır bekliyordum. Dün müsait olamadım. 🙁 şu kalan 100 adetten birini almak istesem çok şeymi istemiş olurum?
@gamsizm sizlere sordum belki bir çözüm bulduysanız paylaşırsınız diye ama sizde de çözüm olmadığını öğrenince beklemekten başka çaremiz kalmamıştı neyse ki sorun çözülmüş amazon tarafından. Sonunda üye olabildim. Nasıl olduysa sorunu düzelttiler herhalde ve hemen gidip twichten üretsiz favori yayıncıma abone olabildim. sizleri seviyoruz ne yapalım iyi ki varsınız.
Tekrar merhaba, @gamsizm Youtube'dan destekçinizim. Yıllardır amazondan bir şeyler alırım com, de gibi bölgelerinden. Türkiye'ye geldiğinde de tr adresinden de alışveriş yaptım ve bu prime işi çıkınca ilk ay deneyi seçtim. sonra amazon gaming prime sayfasına gittim gamin prime etkinleştir dedim telefon ekle dedi. twitch hesabımı bağladım ardından yine gaming prime etkinleştir dedim yine telefon ekle uyarısı verdi. ödeme metodumu kontrol ettim sanal kartım aktif kayıtta duruyor içinde de 113 TL yüklü duruyor hali hazırda. ne olur ne olmaz diye farklı telefon verdim güncelledim. sonra denedim gene olmadı.
@carlelias bende de aynı uyarıyı veriyor ve hala teknoseyiri twichte destekleyemedim. Çözüm bulan olunca yazarsa sevinirim. not: amazonda eski kayıtlı kullancıyım. ilk defa primei deneyi seçtim. kayıtlı kart bilgim sanal kart olup amazon üyeliğimle twich hesbaımı birleştirdim lakin prime gaming i etkinleştir dediğimde telefon numaranı ekle diyor. ekliyorum yine aynı hatayı veriyor. çift aşamalı sistem açık daha ne yapmam gerekiyor bilemedim.
@kgk Üyeliğim 1 Temmuzde bitiyormuş zaten. şurda 2 aylık bir şey kalmış. amac teknoseyire destek olmak olduğundan (tabi elimden geldiğince ) youtubedan da katıldım burdaki iki aylık plus aboneliimde onlara destek için dursun iade istemeyeceğim. Ekipce benden kahve içsinler 😀 @gamsizm @leventp abim ve sevgili Teknoseyir ailesine afiyet olsun 🙂
Geldi ama izleyemiyorum. YouTube katıl diyor 😉 neyse temmuza kadar idi plusumuz ama destek için katılacağım yarına kaldı gündem keyfi 🙂
Ben hiç sıkılmadım haftalık gündemin bu formatından. teknoseyir olsunda çamurdan olsun yine bakarım diyen biriyim o denli seviyorum sizleri. @leventp abi yootubede bir videonu izledim komyoncu durdu abi seni seviyorum dedi." bu bile bizleri mutlu ediyor onca negatif yorumun arasında demişsin. ( https://www.youtube.com/watch?v=os72wFXOxoE ) Sizleri anlıyorum, normalde yorum yapan biri değilim. Kısa ve öz olarak sizleri önemsiyor değer veriyorum. ve de sizleri seviyorum. iyi ki varsınız. Yeni Yılınız bundan öncekilere göre daha güzel geçer umarım.@gamsizm
Zaten ancak merak edebiliyoruz. 🙂 gidip görmek ise hayalimizde kalıyor genel olarak 🙁 içinde bulunduğumuz ekonomik durum çoğunluğumuzun düşüncesini bu yönde etkiliyor diye tahmin ediyorum. Neyseki böyle güzel paylaşımlarla gezmesekte, gezmiş kadar oluyoruz 😉
@gamsizm ücretli olupta memnun kaldığınız bir vpn uygulaması var ise yazarsanız incelemek isterim. illa para verdirtecekler. yoksa rahat rahat nette dolaşmak mümkün olamıyor maalesef
Ağzınıza sağlık yine çok güzel sohbet eşliğinde bir haber anlatımı olmuş. ben youtubeden izliyorum plus olsamda 😀 anca denk geldim zamansal olarak.
Yine beğendiğim güzel bir gündem olmuş. Murat bey tek başına gündem yapanlar arasıdan en başarılı performansı sergiliyor diyebilirim.
Opera tarayıcısının kendine ait ücretsiz VPN olduğu öğrendim. şu an kullanıyorum ve memnun kaldım tavsiye ederim. (diğer ücretsizlere göre daha hızlı. ama ücretlilere göre daha yavaş ) haricen Apple İos telefonda vikipedia ya giremiyordum. Browsec uygulamasının ücretsiz sürümü yükledim oda işimi gördü. işim bitince kapatıp tekrar normal kısıtlanmış internetime geri dönüyourm 🙂
@amerikadanalisveris-com @gamsizm daha önce görmüştüm arayıp bilgide almıştım ama kendii bilgisizliğimden ve etraftaki sahtekarlar yüzünden oluşan önyargımdan kaynaklı yinede bu sistemi kullanmaya yanaşmamıştım. özetle güvenmemiştim. Murat Bey sayesinde güven sorunum ortadan kalktı hemen üye oldum ilk fırsatta bu sistemi kullanacağım. Teşekkür ederim video için. haftalık gündemde de bahsetmenizde fayda olacağı kanaatindeyim.
Türkiye mağazasında bulunamıyor uyarısı veriyor bendede. @exascale daha önceden abone olduğum için ordan paylaş diyorum ve linki arkadaşlarıma gödneriyorum onlarda da aynı hatayı vermekte bilginize @gamsizm
Son bir saat içinde 134 ziyaretçi, 17 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
https://www.ubisoft.com/tr-tr/game/rainbow-six/siege/buy paketler arası farklılıkları merak edenlere link.