Rainbow Six Siege Deluxe Edition 27TL. Bence almayanlar kaçırmasın. Base operatörler + 1. yıl +2. yıl operatörlerini veriyor. Fazla fazla yeter. Zaten ilk başlayınca Newcomer modunda sadece base operatörlerle oynayacaksınız oyuna alışana kadar. Daha üst pakete bakmaya bile gerek yok. @hamdi
https://store.steampowered.com/app/359550/Tom_Clancys_Rainbow_Six_Siege/

Benim Ubisoft'ta standart sürümü var ama çok mu şey kaybederim? Uzun süreli ve sürekli oynayacağım bir oyun değil.
16 tane operatör kaybetmiş olacaksın. 27TL'ye değer bence ama haftada 2 saat girerim diyorsan çok anlamı yok 😀
@protego ya valla aylardır doğru düzgün oyun oynamıyorum. Son birkaç haftadır 5-6 saat Mafia oynamışımdır o kadar. Rainbow oynayacak adam da bulamadım yanıma zaten. Sanmıyorum daha fazla oynayacağımı 😀
@hamdi Bizim arkadaşları ikna edebilsem yeni hesap alacaktık da, sende gelirdin. İkna edemedim henüz 😀
@protego ah bu arkadaşlar 😀 Bizim arkadaşlar hiç oynamadı. Bende onları ikna edemiyorum.
https://www.ubisoft.com/tr-tr/game/rainbow-six/siege/buy paketler arası farklılıkları merak edenlere link.