@pixel gidip kendim alıcam zaten, böyle sıkıntılar olacağını sanmıyorum. Yazıcıoğlunda da fiyatlar bu civardaydı zaten
@pixel gidip kendim alıcam zaten, böyle sıkıntılar olacağını sanmıyorum. Yazıcıoğlunda da fiyatlar bu civardaydı zaten
Hocam spotçudan ps4 aldım bozuldu onlardan iade alabileceğimi pek sanmıyorum tek alternatifleride sıfır ps4 slim ona da 1200 lira dediler. Sıfır cihaz almak mantıklı geliyor bana ama 1200 lira olmasını bilemedim açıkçası
@sawgent şöyleki, download için açık bıraktığım da ya da bekleme moduna aldığım da da aynı şeyi yapıyor, oyun oynarken kapanma gözlemledim ama 2 saat beyond two shouls oynadıktan sonra bi indirimlere tekrar bakayım dedim kapandı o anda, oyunda bir şey yapmamıştı ama
@sawgent 3 saat değil, bir saatte oldu 5 saatte oldu ama genelde 3 civarı oluyordu, ben dün 12'de bıraktım 4'te gittim hala çalışıyor dediler bugün 1'de aradım yine aynı cevabı aldım
Zaten bunların hepsini yaptım ama sürekli tekrar ettim, servise verdiğimde hala çalışıyor kapanmadı yanıtını aldım, evde kapanıp blue light hatası veren cihaz orda kapanmıyor yani
@protego bende 960m var sanırım high'da çalışıyor oyun 50 fps falan alıyorum ama bazen oyun çat diye takılıyor 1 fps falan alıyorum, hatga oyun takıldı diye mavi ekran bile verdi bilgisayar, sorunlu yani pc'de
@protego bendede durum aynı, ilgimi çekenler hep xbox'da idi bende xbox aldım o yüzden, black desertı bilmem ama diğer exc oyunlar pc'de de var şu anda, xbox'ın numarası daha dertsiz daha rahat olması bence, pc'den fh3 yada fifa açsam hemen canım sıkılıyor konsoldan açınca çok daha mutlu hissediyorum kendimi mesela
@protego aynı malesef, ben forzayı 60 yada 80 liraya aldım ama indirimle, exc kalmadı zaten en büyük handikapı o şuanda, exc pc ve konsolda aynı fiyatta ve aynı oyun zaten, sadece xbox'ta xbox gold ile daha ucuza alabiliyorsun oyunları, ben forzayı pc'den alan arkadaşlarımdan daha ucuza almıştım mesela ama 10-20 lira falan idi çok değil yani
@protego indirim yakarlarsanız ciddi indirimler oluyor xbox'da, bazı oyunlarda gördüğüm kadarıyla ps'den daha ucuz oluyor oyunlar, ben indirimlerde ucuza oyun aldım yani pc'den pahallı ama yinede ucuzdu, ps'den bir eksisi türkiyede xbox için bir ikinci el piyasası yok oyunlar için bir arkadaş bulup birlikte almanızda zor yaygın olmadığı için, ama yakınınızda varsa aile hesabı ile birlikte bir arkadaşınızla birlikte alırsınız bana yarı fiyatına gelmiş oluyo indirimler olduğunda 😂 iyice ucuza almış oluyorum, mesela şu anda bf4 tüm ek paketleriyle 27 lira, yeni mirrors edge 32 lira bu haftanın indirimleri olarak
@protego harici hdd takıp birşeyler izlemek mümkün ama o zaman diske oyun kurayım yapılamıyor sanırım denemedim onu, filmleri falan usb'den yada cd üzerinden açıyorum genelde, youtube ve netflix var onlar yeteri kadar tatmin ediyor bizi, tarayıcısıda kullanılıyor arada sırada film izlemek için, bunların bir kısmını tv'de yapıyor ama kaliteli değil xbox kadar, bluray filminiz varsa çok iyi bir bluray player mesela ben sorunsuz kullandım bir kaç kez, vpn kullanıcam falan derseniz içinde hulu ve başka abd kanallarının aplikasyonları falanda var erişebileceğiniz, uydu için televizyona görüntü veren bir uydu kutusu varsa omu xbox'a bağlayıp xbox üzerinden onu kullanabiliyorsunuz mesela buda bir artı bence
Bende var, memnunum ben keşke ps alsaydım yada almasaydım demedim, tüm oyun ihtiyacımı oraya kaydırdım gibi bişey bende hem play anywhere'de işime geldi bu kapsamda, ben oyunumu oynuyorum diğer aile üyeleri multimedia cihazı olarak kullanıyor, herkes mutlu 😂
Gerekmiyor alınması, ama yinede alın siz yurt dışına çıkışta isterlerse onun yüzünden kalmış olmayın
@ptseeker çizgi romanlarda falanda may hala diyor diye biliyorum ben, yaşa takılmayalım
Shazamdan falan çok daha basit ve güzeldi uygulama, bundan birkaç ay önce api'larını kapatmışlardı zaten bekliyordum
O google'ın music player'ı sanırsam, uygulama geliştiricisi uğraşmamak için hazırdaki player'ı kullanmıştır
Son bir saat içinde 220 ziyaretçi, 98 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
@brave sağolun yine de, iade alabilsem düşünürdüm bunu