Benim tecrubelerim de tam tersi malesef. Shazam'in cat diye bulabildigi sarkilari bulabilmek icin sessiz ortam+telefonu muzigin yayinlandigi hoparlore yapistirmak gerekiyordu, bu durumda bile %60 oraninda filan taniyordu yani, bulamadiklari oluyordu, hele ki oyle film soundtrack'i veya klasik muzik filan olursa....Tanima yetenekleri Shazam'dan bu kadar kotu olmasaydi kullanmaya devam eder, savunurdum valla ama degildi malesef...
Shazam'ı hiç kullandırtmadı sağ olsun, yeterliydi bu benim için. Alışmıştım bayağı, Sony yazık ediyor kendisine, kendileri kaybeder.
Gerçekten çok iyi uygulamaydı 🙁 Sony olmayan cihazlarımda kullanıyordum Özellikle 2-3 yıl önceki hali süperdi Yazık olucak
iphone kullanmadan önce sony z ultra kullanıyordum ve bu uygulamayı çok seviyordum, kapanması kötü olmuşş 🙁
Benim tecrubelerim de tam tersi malesef. Shazam'in cat diye bulabildigi sarkilari bulabilmek icin sessiz ortam+telefonu muzigin yayinlandigi hoparlore yapistirmak gerekiyordu, bu durumda bile %60 oraninda filan taniyordu yani, bulamadiklari oluyordu, hele ki oyle film soundtrack'i veya klasik muzik filan olursa....Tanima yetenekleri Shazam'dan bu kadar kotu olmasaydi kullanmaya devam eder, savunurdum valla ama degildi malesef...
Shazamdan falan çok daha basit ve güzeldi uygulama, bundan birkaç ay önce api'larını kapatmışlardı zaten bekliyordum