arkadaşlar şu anda devlet memuru olup BORDO PASAPORT olandan yurt dışı izni istiyorlarmı kimisi gerek yok istemiyorlar diyor kimisi istiyorlar diyor nasipse turla gideceğimde 😀 ???
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#Gemini#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVitesSon bir saat içinde 203 ziyaretçi, 90 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
orası öyle ama yeşil ve hizmet pasaportlulara gerekiyor diye biliyorum işte sorun orda
Hocam burada soracağına kurumunda gerekli kişilere sor, en sağlam yol budur.
kurum bilmiyorki onlar normal yazı yazıp veriyor
Ohal olmasa bile memur yurtdışı çıkış izni alması gerekir diye biliyorum
Gerekmiyor alınması, ama yinede alın siz yurt dışına çıkışta isterlerse onun yüzünden kalmış olmayın
Bordo pasaport dediğin herkesin aldığı pasaport devlet memuru olman bir ayrıcalık tanımaz. Senin dediğin eski yeşil pasaport oda derecen yeterse 1/3 gibi derecen varsa alırsın. Oda tam vizesizlik sağlamaz bir kaç ülke dışında normal bordo pasaporttan bir farkı yok. Kısacası gideceğin ülkeye göre değişir ama senin pasaportunun bir ayrıcalığı yok. Senin soruna gelirsek kanuna göre görev yerini il sınırı olarak terk ettiğinde bile bildirmek gerekir. Fakat hemen hemen hiç bir ülke sana devlet memuru izin yazını sormaz vizen varsa geç der o kadar. Aslında o izin yazısı iç yazışma ve kanuni olarak görevi yerine getirmek açısından zorunludur. İzni alman gerekir.