• Keşfet
  • Videolar
  • Bloglar
  • İncelemeler

why so serious
  • Kullanıcıyı engelle
  • Kullanıcıyı bildir

Kayıt tarihi: 21.05.2014
  • why so serious @darthvader19772008

    Fikri olan yok mu?

    14 Nisan 2016 - 02:52 Beğen
  • why so serious @darthvader19772008

    Xiaomi router 2 katlı evi idare edebilir mi. Üst katta sıkıntı yaşatır mı? Ben şu cihazı almayı düşünmüştüm. Fiyatı biraz tuzlu ama 230tl. Civarı bulunabiliyor.

    28 Mart 2016 - 23:37 Beğen
  • why so serious @darthvader19772008

    Bu beni aşar 😀 aliexpress filan. Yurt içi sitelerden bile alışveriş yapma özürlüsüyüm. Taa çine gönderiyorsunuz beni.😀
    100tl.civarı fiyatıda oldukça iyiymiş.

    28 Mart 2016 - 23:34 Beğen
  • why so serious @darthvader19772008

    Okka neden hariç. İlk cümleyi bitirdiğimde alırım bir okka derken hevesim kursağımda kaldı😀
    İhtiyaçta vardı.

    28 Mart 2016 - 23:07 Beğen
  • why so serious @darthvader19772008

    Bak sen. Türk dil kurumunu bile geçmişler azizim.😀

    28 Mart 2016 - 23:04 Beğen
  • why so serious @darthvader19772008

    Hocam ceza önemli değil. Zaten sosyaline bunca yıldır ikinci uğrayışım 🙂
    benim anlamadığım küfür yok hakaret yok. Ziyadesiyle klavyemde oldukça da kibardır.
    Noktadan virgülden ceza mı olurmuş. Zaten mobil klavye ile yazdığınızda nokta ve virgülden sonra otomatik boşluk bırakmakta.

    28 Mart 2016 - 18:05 Beğen
  • why so serious @darthvader19772008

    Bu fiyata 120gb. ssd satılıyor 🙂
    Ama aklıma sayenizde iyi bir fikir geldi.Şuan elimde bulunan lenovo thinkpadi söküp dvd sürücüsünün yerine aparatsız 2.5 inç. hdd yi takmayı deneyeceğim. Kobay olarak emektar lenovoyu kullanayım.Bakalım nasıl bir sonuç verecek 🙂

    28 Mart 2016 - 17:50 Beğen
  • why so serious @darthvader19772008

    Oldukça bilgilendirici ve güzel bir cevap olmuş. Teşekkür ederim, klavyenize sağlık.
    İlk kez böyle bir aparat görüyorum. Sanırım bu sorunumu giderecektir. Msata yada türevlerini kullanmam gerekmiyecek gibi görünüyor. Ben yinede cihaz geldiğinde kontrollerini yaparım.
    Bu arada bu aparatın adını biliyormusunuz ve nereden temin edebilirim.
    Tekrar teşekkür ederim

    28 Mart 2016 - 17:37 Beğen
  • why so serious @darthvader19772008

    süperonline abonesiyim. kapatmak için sabırsızlıkla bekliyordum. Çünkü , bulunduğumuz bölgede adsl santralleri rezalet. 1mbit ile internet kullandığımız zamanlar oldu. 16 mbit bağlantı hızımız var ama 7 mbit üzeri hiç göremedik. Fiber altyapıda yok maalesef.
    Ben uydunet bağlatıp linkte verdiğim modemi alıp Ac router bağlamayı düşünüyordum. Modem olayı benimde aklımı kurcalıyor ama alternatif bir yöntem yada farklı marka bir cihaz bulamadım.

    28 Mart 2016 - 16:43 Beğen
  • why so serious @darthvader19772008

    Kadının yaşı ile erkeğin maaşı sorulmazmış. Az önce yazdığım deyim ne kadar doğru ise sorduğunuz soruda o kadar yanlış.

    10 Mart 2016 - 23:08 Beğen
  • why so serious @darthvader19772008

    Torrent kullanıyor illegal içerik tüketiyorum. Filmleri torrent ile indirip izliyorum.Neden mi?
    Çünkü beni bunu yapmam için zorluyorlar ve başka seçenek bırakmıyorlar.
    Bulunduğum bölgede (üstelik bursa ve şehir merkezinden bahsediyorum) fiber altyapı yok. Kablo tv. altyapı yok. Yanlızca Adsl kullanabiliyorum. Ttnet superonline hepsini denedik. 16mbit.lik internet paketinde 4.5 mbit üstünü hız olarak göremedik. Onlarca kez arıza için aradık aradık. Çözüm bulan yok. 4mbit internetle , oda her zaman değilya ne yapılabilir. şu videoyu bile ancak 480p. de izlenebilir. 720p. istesem dona dona izlemek zorundayım.
    Şimdi netfix yada bir başkasına abone olsam ki, inanın isterim , izlemek adeta işkenceye dönecek. Evde tek pc yokki modemi sömüren.Bunun telefonu var tableti var. Çözüm geceden minibook u torrentte bırakıp ertesi akşam 1080p. de keyifle izlemek. Evet uğraştırıyor torrent. Canda sıkıyor. Yanlış filim iniyor,altyazı bulunamıyor, indikten sonra at flasha taşı pc ye falan filan. Ama bu internet hızları ile bana illegal içerek tüketmekten başka çare kalmıyor.

    08 Ocak 2016 - 02:46 Beğen 2
  • why so serious @darthvader19772008

    2015 yılında böyle bir tartışmanın yapılması çok anlamsız olmuş.
    Kurgusal tartışma yerine artı ve eksileri güzel ve herkez tarafından anlaşılabilir bir dille anlatılabilirdi. Google aramalarında bu videoda çıkacaktır.Düşünün araba alacak bir bayan merak edip google, otomatik mi düz vitesmi yazdığında bu videoyu görecek.
    2. dakikada kapatacaktır.
    Kahvede 2 adamın tartışması gibi olmuş
    Kurgu güzel lakin gereksiz.Sizin bilgilendirici videolarınızı daha çok beğeniyoruz.

    Gelelim otomatik mi düz vitesmi tartışmasına.
    İlk trafik polisine yakalandığım zaman sene 1992 idi,Ehliyetim yoktu :)) .Ehliyetimi aldığım tarih 1995.
    1995 yılı itibari ile askerlik dahil yaptığım işler nedeniyle araba tepesinden inemediğim bir yaşamım oldu.
    Çalıştığım firmalarda türlü türlü araçlar kullandım.Her firmada yaptığım km.kaydedildi.
    Kendi araçlarımda dahil yaptığım Km. 1.200.000 Km. aştı.
    Kullandığım araç modeli sayısı 70 ten fazla.
    Otomatik mi düz vites mi diye bana sorsalar , sen neyin kafasını yaşıyorsun derim.
    Otomatik vitesin sürücüye verdiği rahatı ve araca daha iyi hakim olma hakkını düz vites verebiliyor mu.
    Can bey ustalıktan bahsetmiş.Bırak ustalığı allah aşkına.Topluma göre konuşacaksın.
    Senin ustalığın diğer şoförün acemiliği ile yerle bir olur gider.
    Trafikte onbinlerce bayan sürücü bulunmakta. Onbinlerce yaşlı. Onbinlerce senin kadar usta olmayan sürücü var.Otomatik vites hepsinin aslında hepimizin kurtarıcısıdır.
    100 km.de yarım litre fazla yakmış.O rahatlığın yanında yarımın,birin hesabımı olur.
    Otomatik vites kullanıyorum.Rahatlıklarını sayayım.

    Rampada durdum mu frene bile basmıyorum. Çarpışan araba misali gaza bastımmı milim kaçmadan kalkışımı yapıyorum.Arkada ki araba oh çekiyor.

    Trafikte sol ayağıma kramp girmiyor.Dikkatim de dağılmıyor.Sinirlerim gerilmiyor.

    Uzun yolda yada normal seyirde vitesi değiştireceğim zamanı tayin etmiyor hesabını yapmıyorum.Dikkatim yolda oluyor.

    2 elimde her zaman direksiyonda oluyor.

    Ani durmam gerektiğinde bilinç altına yerleşen önce debriyaj sonra fren içgüdüsünü yaşamadan ,daha emniyetli fren yapabiliyorum.

    Dikkat edin saydıklarım benim kadar başkalarının emniyeti ile de alakalıdır.

    Neyse fazla uzatmayayım.Yazmakla bitmeyecek.

    Otomatik vites candır.

    Edit : Bazı düz vites yorumlarını okudum.Hep arabaya hareket çektirme yorumları.
    Yapmayın allah aşkına milletin çoluğu var çoçuğu var.Düzgün üsturuplu kullanın.Ne sizin canınız yansın ne de başkalarının.Trafik şakaya gelmiyor.

    18 Şubat 2015 - 02:44 Beğen 9
  • Durum (6)
  • Yorum (12)
  • Takipçi (19)
  • Takip edilen (8)

Teknoseyir gündemi

#WhatsApp#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites

Öne çıkan videolar

Haftalık Gündem Değerlendirmesi #789

3

Acer Nitro V 16 AI: 180Hz Ekranda Oyun Keyfi!

Yurtdışından alışveriş yaparken gümrükte takılmamanın yolları

1.074

Unuttuğunuz Windows şifrenizi sıfırlayın

85

Haftalık Gündem Değerlendirmesi #788

4
Tümünü gör

Öne çıkan bloglar

Mini İnceleme: Kiwi Buz Makinesi (Kim-4792)

17

Şekilli MSN Nickleri

18

Baştan Sona Tüm Marvel Filmleri

1

Vivo X200 FE Kullanıcı Değerlendirmesi

11

Sokaktan Sahiplenebileceğiniz Kedi Cinsleri ve Karakterleri

17
Tümünü gör

Öne çıkan incelemeler

JoyToKey (Gamepad'e Klavye Tuşları Atama Programı)

10

Asus Pen

25

Bluelight Mini USB Fan

19

Renault Megane III 1.5 dci - Expression (2011)

13

Skoda Octavia 1.6 TDi DSG

38
Tümünü gör

Son bir saat içinde 103 ziyaretçi, 46 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.

  • © 2026 TeknoSeyir
  • Hakkımızda
  • İletişim
  • Kullanım Koşulları
  • Gizlilik Politikası
  • Sosyal Ağ Kuralları
    RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
    Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından sağlanmaktadır.
Secured By miniOrange

Giriş yap

Aşağıdaki servisleri kullanarak hızlı giriş yapabilirsin
Şifremi unuttum