#akış
Yarım saat kadar önce ,1 yıl aradan sonra ilk defa technopat sitesinin sosyaline facebook ile bağlandım ve teknik bir konu hakkında konu açtım. Bugüne kadar attığım 2. mesajdı. Şimdi cevaplara bakmak için siteye girdiğimde şununla karşılaştım.
Nokta ve Virgülden Önce Boşluk Bırakmayın" nedeniyle 29 Mart 2016 17:05 tarihine kadar yetkileriniz kısıtlandı.
Konuyu göremiyorum ve mesajda atamıyorum. Bir yanlışlık mı var yoksa bir cezamı söz konusu.
İlgili sitenin sosyali hakkında hiçbir bilgim yok. Konu hakkında bilgisi olan arkadaşlar beni aydınlatabilir mi?
Hocam ceza önemli değil. Zaten sosyaline bunca yıldır ikinci uğrayışım 🙂
benim anlamadığım küfür yok hakaret yok. Ziyadesiyle klavyemde oldukça da kibardır.
Noktadan virgülden ceza mı olurmuş. Zaten mobil klavye ile yazdığınızda nokta ve virgülden sonra otomatik boşluk bırakmakta.
Sonra boşluk koyulması normal, virgülden önce boşluk koyduğunuz için yemişsiniz cezayı.
Bak sen. Türk dil kurumunu bile geçmişler azizim.😀