başka yerde hatta botlarla bile oluyor.
Dolar 3 üzerinde aslında bakacak olursak teknolojik açıdan her şey pahalandı. Tabi ki 40 tl fazla haklısın. 🙂
Nokia Microsoft tarafından satın alındığı için Android zor gibi 😀
Bunun aynısını abim tarlada kaybetmişti sonra bulduk ama çalışmıyodu. 😀
1- yarıklar(slot) var
2- hiçbir sıkıntısı yok ekran mat olduğu için herhangi açıdan net şekilde gözükebiliyor. Parlaklık da da sorun yok.
3- Ben hızından memnunum video kaydetmede falan hiçbir sorun da teşkil etmedi.
http://izzetoz.net/2015/12/13/snopy-rampage-sn-r2.html Ben bunu almıştım ama ses kalitesi kötü. 🙁
@sarper Beni anlamana sevindim. 🙂 Yorum yapıp zahmet edip yazımı okuduğun için de teşekkür ederim. Söylediklerine katılıyorum biraz araştırsalar ucuza kaliteli ürünler bulmak zor değil.
Marka satın almayı övmedim aslında izlenimlerimden bahsettim. 🙂 Yeni markalar çıktığında örneğin bir telefon markası sen onu mu alırdın yoksa bilindik bir markayı mı? Seni bilmem ama çoğu insan tercih edilen ürünü alır, yani bilindik bir ürünü fiyatı diğerine göre daha pahalı olsa bile. Nedenleri: Kullanan kişi tavsiyesi, aa bak bende Apple var ya da bir başka marka. Yani insanlar parası olmasa bile bu ürünlere talep gösteriyor yeniler zor tutunuyor bence.
Benim arkadaş komple kasayı değiştirmişti ekran pert olunca, çerçeve kılıfı işe yarıyor ben yüz kere düşürmüşümdür yere dene bence. 🙂
Tabi ki öyle fakat benim aldığım dönem geçen yıl haziran ayı ve doların uçurum olduğu dönemdi normale göre bu fiyat fazla ama işlerim olduğu için almam gerekliydi ben de bunu tercih ettim. 🙂
Her şey bu oranla artacak zaten kimse kimseye böyle artışlar yapmaz çünkü bu devirde. 🙂
Her gelişinde içim ürperdi. Sonuç: Yine hüsran, her daim feryat figan kalbim
Zehir olur başka hayallere kalmaz ki mecalim. 😀
Son bir saat içinde 103 ziyaretçi, 46 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Sorun nvidia da çıktı. Galiba 376.19 sürümü sorunlu yeni gelen güncelleme ile sorunu çözdüm. 🙂