cevizz @cevizz 06 Ocak 2016 - 15:36 3 lirayı geçti aldı başını gidiyor... #akış #dolar BeğenFavori PaylaşYorum yap Paylaş 1 4 Fırat ➕ @frt çok yakın bir zamanda 3.25'i aşacak. (yatırım tavsiyesi değildir 🙂 ) 06 Ocak 2016 - 15:47 Yanıtla Beğen 1 thirenk @thirenk İyi ki asgari ücreti 1300 TL oldu. Millet yakında 1300 TL olduğuna pişman olmasın? 06 Ocak 2016 - 17:27 Yanıtla Beğen Ziya @zerkara Onun etkileri de olacak yakında enflasyon olarak bakalım pozitif etkisi olacak mı? 06 Ocak 2016 - 19:50 Yanıtla Beğen İzzet Öz @cortana Her şey bu oranla artacak zaten kimse kimseye böyle artışlar yapmaz çünkü bu devirde. 🙂 07 Ocak 2016 - 12:52 Yanıtla Beğen İptal
çok yakın bir zamanda 3.25'i aşacak. (yatırım tavsiyesi değildir 🙂 )
İyi ki asgari ücreti 1300 TL oldu. Millet yakında 1300 TL olduğuna pişman olmasın?
Onun etkileri de olacak yakında enflasyon olarak bakalım pozitif etkisi olacak mı?
Her şey bu oranla artacak zaten kimse kimseye böyle artışlar yapmaz çünkü bu devirde. 🙂