https://teknoseyir.com/sosyal-medya-bagimliligi-nedir
Bunu görünce bende marka bağımlılığı, marka tutkunluğu hakkında yazdığım yazıyı sizlerle paylaşmak istiyorum. 🙂 #akış #KonuDışı
http://izzetoz.net/2015/09/08/marka-tutkunlugu-mim.html

https://teknoseyir.com/sosyal-medya-bagimliligi-nedir
Bunu görünce bende marka bağımlılığı, marka tutkunluğu hakkında yazdığım yazıyı sizlerle paylaşmak istiyorum. 🙂 #akış #KonuDışı
http://izzetoz.net/2015/09/08/marka-tutkunlugu-mim.html

Son bir saat içinde 106 ziyaretçi, 45 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Marka satın almayı övmedim aslında izlenimlerimden bahsettim. 🙂 Yeni markalar çıktığında örneğin bir telefon markası sen onu mu alırdın yoksa bilindik bir markayı mı? Seni bilmem ama çoğu insan tercih edilen ürünü alır, yani bilindik bir ürünü fiyatı diğerine göre daha pahalı olsa bile. Nedenleri: Kullanan kişi tavsiyesi, aa bak bende Apple var ya da bir başka marka. Yani insanlar parası olmasa bile bu ürünlere talep gösteriyor yeniler zor tutunuyor bence.
@sarper Beni anlamana sevindim. 🙂 Yorum yapıp zahmet edip yazımı okuduğun için de teşekkür ederim. Söylediklerine katılıyorum biraz araştırsalar ucuza kaliteli ürünler bulmak zor değil.