• Keşfet
  • Videolar
  • Bloglar
  • İncelemeler

ckn
  • Kullanıcıyı engelle
  • Kullanıcıyı bildir

Kayıt tarihi: 27.01.2016
Av.
  • ckn @ckn

    2017 Aralık çıkışlı 4x2 ambition versiyonunu kullanıyorum. Sorularınızı yanıtlayabilirim.

    26 Haziran 2018 - 13:45 Beğen 1
  • ckn @ckn

    @farukg donanımhaberdeki konuya da bakarsanız genel olarak testin garip sonuçlar verdiği kanısına varılmış. Hem @farukg nin dediği etkenlerden dolayı hem de testin genel kanıda değişiklik sonuçlar vermesinden dolayı mis gibi 6700k yı çöpe falan atmayın mutlu mesut kullanın hocam.

    15 Aralık 2016 - 00:51 Beğen
  • ckn @ckn

    @farukg temel frekansı 4.0 Ghz hocam turbo hızı 4.2. 4.0 belirtme nedenim dediğim gibi oc yapmamış ve temel frekansında kullanıyor olmam.

    https://ark.intel.com/m/tr/products/88195/Intel-Core-i7-6700K-Processor-8M-Cache-up-to-4_20-GHz#@product/specifications

    15 Aralık 2016 - 00:49 Beğen
  • ckn @ckn

    i7 6700k 01:14:77 sürdü.

    Edit: 4.00 GHz overclock vs. yok.

    14 Aralık 2016 - 19:43 Beğen
  • ckn @ckn

    Teşekkürler

    08 Temmuz 2016 - 07:52 Beğen
  • ckn @ckn

    Teşekkürler

    08 Temmuz 2016 - 07:52 Beğen
  • ckn @ckn

    Teşekkürler

    08 Temmuz 2016 - 07:51 Beğen
  • ckn @ckn

    @ad33p Aslında video çekimlerindeki deneyimimde bu tarz sorunları gerçekten yaşamadım. Fakat uzun süreli kullanımda yaşanabileceğini fakeder etmez buradan sizleri bilgilendirmek istedim.

    29 Haziran 2016 - 12:03 Beğen 1
  • ckn @ckn

    @ad33p ben de bunun olmasından korkuyorum. O yüzden ilk bulduğum farklı cihazda yine test etmeye çalışacağım. Bu imkanı bulursam yine buradan paylaşırım sonuçlarını.

    29 Haziran 2016 - 12:01 Beğen 1
  • ckn @ckn

    @csancak Rica ederim 🙂

    29 Haziran 2016 - 11:11 Beğen
  • ckn @ckn

    Aynen öyle yapıyorum ama benim gibi sizlerin de böyle şeylerle mağdur olmaması için sizleri bilgilendirmek istedim. Yazımda da belirttiğim gibi Gizem Hanım gibi görevini layıkıyla yapan yardımsever insanlar da yok değil. Umarım hep böyle insanlarla karşılaşırız.

    29 Haziran 2016 - 11:09 Beğen
  • ckn @ckn

    Artık rahat uyuyabilirsiniz. "Açılış manidar.."

    28 Haziran 2016 - 02:06 Beğen 5
  • ckn @ckn

    @captain10
    Yiyecek içecek firmalarını catering firm olarak kabul ediyorum. Eğer farklı bir şey ise mevzu bahis ona göre cümlelerdeki catering firm yerine onu getirin. Cümlelerinizden anladığım kadarıyla catering firmalarından bahsediyorsunuz. O yüzden buna göre çevirdim. Ayrıca yanlış anlamayın ama cümlelerin Türkçe si dahi zor anlaşılıyorken çevirmek gerçekten zor. Kolay gelsin.

    Managing catering firm more efficient
    Finding right concept for catering firms which are already established or new
    Improving catering firm to find right customer mass
    Creating a catering firm which has more advantage than competitors
    Improving profit margin of enterprise

    This course is for catering firm owners and entrepreneurs which want to establish new catering firm.
    Catering firm managers
    Finding customer mass for catering firm in the short term with small expense and making profit quickly
    Finding right concept for catering firms

    People, who wants to come this course, have to be professionally in touch about catering firms.

    10 Mayıs 2016 - 16:09 Beğen
  • ckn @ckn

    3-4 oyun aldım teşekkürler 🙂

    22 Nisan 2016 - 00:07 Beğen
  • ckn @ckn

    aksine günde 2 taneni yararlı olduğu söyleniyor. Fazlasının ise zararlı olacağı görüşü var

    21 Nisan 2016 - 20:29 Beğen
  • ckn @ckn

    bimde ve a101de yok bildiğim kadarıyla. Şok hakında fikrim yok

    21 Nisan 2016 - 20:28 Beğen
  • ckn @ckn

    Ben de sizin gibi sodada beypazarı hariç tat alamayanlardanım. Ben şahsen metrodan 24lü alıyorum iki ayda bir kere 4-5 kasa alıyorum. Fiyatı 7-8 lira arasında olması lazım.

    21 Nisan 2016 - 19:49 Beğen 2
  • ckn @ckn

    Kesinlikle öyle. Ben bir Gaziantepli olarak yapılan bu tarz reklamlardan gurur duyuyorum. "Güneydoğu terör bölgesi, güvenli değil." yaftasını az da olsa insanların kabul etmemesi gerektiğini gözler önüne seriyor. Özellikle Gaziantep için söylüyorum bu sözümü.

    04 Nisan 2016 - 16:03 Beğen 1
  • ckn @ckn

    https://vimeo.com/154375727

    04 Nisan 2016 - 14:29 Beğen
  • ckn @ckn

    Çok teşekkürler

    17 Şubat 2016 - 22:47 Beğen
  • Durum (5)
  • Blog (1)
  • Yorum (21)
  • Takipçi (20)
  • Takip edilen (52)
  • Favori (2)

Teknoseyir gündemi

#WhatsApp#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites

Öne çıkan videolar

Haftalık Gündem Değerlendirmesi #789

3

Acer Nitro V 16 AI: 180Hz Ekranda Oyun Keyfi!

Yurtdışından alışveriş yaparken gümrükte takılmamanın yolları

1.074

Unuttuğunuz Windows şifrenizi sıfırlayın

85

Haftalık Gündem Değerlendirmesi #788

4
Tümünü gör

Öne çıkan bloglar

Ödüllü Kelime Oyunu: Harf Lütfen!

2

Klavye Kısa Yolu ile Uyku Modu

3

Mobil Klima Performans Arttırma (Çift Hortum Hilesi)

11

arçelik çelik robotu yapay zekalı robota çevirmek

35

Baz İstasyonunun Yerini Bulma - Baz İstasyonu Konum Bulma

2
Tümünü gör

Öne çıkan incelemeler

Bluelight Mini USB Fan

19

Mirc Chat Sohbet

12

Skoda Octavia 1.6 TDi DSG

38

Sandisk Cruzer Fit 16GB USB 2.0 Bellek İncelemesi

3

Renault Megane III 1.5 dci - Expression (2011)

13
Tümünü gör

Son bir saat içinde 140 ziyaretçi, 22 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.

  • © 2026 TeknoSeyir
  • Hakkımızda
  • İletişim
  • Kullanım Koşulları
  • Gizlilik Politikası
  • Sosyal Ağ Kuralları
    RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
    Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından sağlanmaktadır.
Secured By miniOrange

Giriş yap

Aşağıdaki servisleri kullanarak hızlı giriş yapabilirsin
Şifremi unuttum