@gamsizm abi ben gt2 almayı düşünüyorum saat üzerinde konuşma varmı benim için olmazsa olmazlardan çünkü
@gamsizm abi ben gt2 almayı düşünüyorum saat üzerinde konuşma varmı benim için olmazsa olmazlardan çünkü
hani intel soğuk çalışırdı hani intel ısınmazdı yıllarca millete amd aldırmamak için bu lafları ettiler.
hangisi iyi modem verdiki zaten her zaman giriş seviyesinde modem verilir kırpılır ucuz olsun diye.
Son bir saat içinde 79 ziyaretçi, 49 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
@gamsizm abi çok saol gt2 alacağım peki gt2 nasıl uyku ve stres ölçümü senin yorumunla nasıl düzgün ölçüyormu ben alacağım bu saati bu yüzden soruyorum.