Telefon dünyasının içinde sıkışmış gibi hissediyorum. Androidden çok sıkıldım, bütün cihazlar aynı gibi geliyor artık. Max 2 yıl sonunda cihaz can sıkmaya başlıyor. Yeni cihazlarda değişen tek şey kamera. 1-2-3-4 sonu yok resmen. Apple tarafına geçmek istiyorum çünkü alternatif yok zaten başka. Ama orada da 4 yıl önceki cihaz dahi 4.000TL'den başlıyor şaka gibi resmen. Ne yapacağımı bilemedim, bütün heyacanım bitti telefon dünyası için. Windows Phone döneminde o kadar keyifliydi ki her şey, Android tarafı da o dönemde tam elle tutulur hale gelmişti artık daha kararlı oluyordu her geçen gün. Windows Phone 8.1 çıktığı akşam hele ahh ah.
Son bir saat içinde 149 ziyaretçi, 92 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Günün sonunda hepsi telefon. Boşver hocam 🙂
O da doğru tabi.
Işte onu diyorum en kralının bile yaptığı ortadayken ne bu kadar pahalı 😀
Telefon niye heyecan versin ki. Altı üstü telefon hepsi aynı şeyi yapıyor sonuçta.
Aslında telefonda heyecan aramıyorum. 3 kişi de benzer yorum yapmış, o kadar duygusal bir yazı değildi aslında 😀 demek istediğim sadece şu, Androidden sıkıldım, Apple pahalı. Nörecuh 🙂
Androidde Samsung beş para etmez realmi. Mi. Gibi cihaz al geç
Ben de çok benzerdim size 2012-2016 yılları arası 😀 Yenilikler azalınca heyecan da bitiyor tabii.
@brave benim yaş o senelerde takip etmemi pek fazla mümkün kılmadı 😀 ama doğru tabii