Telefon dünyasının içinde sıkışmış gibi hissediyorum. Androidden çok sıkıldım, bütün cihazlar aynı gibi geliyor artık. Max 2 yıl sonunda cihaz can sıkmaya başlıyor. Yeni cihazlarda değişen tek şey kamera. 1-2-3-4 sonu yok resmen. Apple tarafına geçmek istiyorum çünkü alternatif yok zaten başka. Ama orada da 4 yıl önceki cihaz dahi 4.000TL'den başlıyor şaka gibi resmen. Ne yapacağımı bilemedim, bütün heyacanım bitti telefon dünyası için. Windows Phone döneminde o kadar keyifliydi ki her şey, Android tarafı da o dönemde tam elle tutulur hale gelmişti artık daha kararlı oluyordu her geçen gün. Windows Phone 8.1 çıktığı akşam hele ahh ah.

BeğenFavori PaylaşYorum yap