• Keşfet
  • Videolar
  • Bloglar
  • İncelemeler

BURAK YILMAZ
  • Kullanıcıyı engelle
  • Kullanıcıyı bildir

Kayıt tarihi: 11.04.2016
  • BURAK YILMAZ @burak-2

    Firma firmaya kusmez, trip atmaz. Ticari bir is bu. Olaylara cok duygusal yaklasiyorsunuz.

    24 Ocak 2019 - 16:50 Beğen
  • BURAK YILMAZ @burak-2

    1200 abonenin aylik geliri 2500 euro bile yapmiyor. 2 kisi fuara nasil gelip gitsin o parayla?
    Matematik bilen genclersiniz hepiniz, lutfen 🙂

    29 Ağustos 2018 - 18:58 Beğen 2
  • BURAK YILMAZ @burak-2

    Plus'a gecme karari ts icin kritik esik bence. O yola girdikten sonra olur da isler umuldugu gibi giderse ne ala fakat olasi bir olumsuz senaryoda geri donus zor olur. Hem sizin hem seyircinin motivasyonu kirilmis olur.

    Plus'a gecis konusunda soyleyebilecegim; uyelik ucretinin yillik olarak alinmasi. Her ay para gelecek mi diye beklemek sizi yorar. Yillik uyelikte ise en azindan yillik butcenizi gorur ona gore hareket edersiniz. Bu gelen uyeliklerle 1 yil donmeyecekse de yolun basindayken gormus olursunuz.

    "Su ulkede guzel seyler de oluyor"daki guzel seylerden biri de sizsiniz. Umarim hersey istedigin(m)iz gibi olur.

    22 Ekim 2017 - 01:23 Beğen
  • BURAK YILMAZ @burak-2

    @ahmetyucel O tren kacti hocam 🙂 Ticari bir kurulusta normalde olmasi gereken, yayina bu hafta da beraber cikip, son kez Polyannacilik oynayip son 10 dakika olayi yumusatarak izleyiciye duyurmak olmaliydi.

    Gecen hafta olay olmus bir gundemden sonra pat diye "Hamdi artik yok" dersen takipci bunu yemez, dahil olur olaya 🙂

    17 Haziran 2017 - 02:11 Beğen 5
  • BURAK YILMAZ @burak-2

    "Cesitli nedenlerle..."

    Yapilan binlerce yorum bu cesitli nedenler uzerine zaten. Keske biraz daha acsaniz 🙂

    17 Haziran 2017 - 02:06 Beğen 1
  • BURAK YILMAZ @burak-2

    Izleyesim gelmedi kapattim istemsiz olarak. Sanki izlersem Hamdi'ye haksizlik yapacakmisim gibi geldi. Adam "off puff" yerine olaylara farkli ve teknik bir acidan bakabiliyordu, guzeldi. Ama LP ile anlasamadiklari tum videolarda belli zaten.

    Ucunu de tanimam etmem ama Hamdi son 3 aya kadar bu durumu kirmak icin cok ugrasti. Gundemde bahsedilen konularda yersiz de olsa LP'ye gorusunu sordu, beraberce yorumlamak istedi ama tum bu cabalari karsiliksiz birakildi LP tarafindan. LP hem hal tavir olarak, hem de konusmalariyla hep "ignore" etti Hamdi'yi. Uzlasip orta yolu bulmak yerine yokusa surmeyi, mevzunun gidecegi son noktayi gormek istedi (bunu isteyerek yapmamis olabilir fakat bilincaltinin disa vurumu hep bu yondeydi). Ki gecen haftada cok zorladigi ipi koparttirdi. Evet kendi koparmadi ama Hamdi'nin koparmasi icin tum zemini hazirlamisti zaten. Dedigim gibi bunlari kotu biri oldugu icin ya da isteyerek yapmadi. Tek yaptigi durumu "duzeltmek icin hic caba sarfetmemek" oldu ve bunun sonucunun boyle olacagi da zaten 1 yil onceki videolardan bile belliydi. Sadece "beklenen" gerceklesti.

    Uzuldum diyemeyecegim bu goz gore gore gelen olay icin. Ama dedigim gibi videoyu izleyesim gelmedi.

    17 Haziran 2017 - 00:43 Beğen 14
  • BURAK YILMAZ @burak-2

    sorun olmaz. de'den alacaksan 10 euro ramazan indirimi var. kupon kismina "ramazan" yazin.

    07 Haziran 2017 - 14:56 Beğen
  • BURAK YILMAZ @burak-2

    Harbiden ya, yenisi ciksin diye bekliyordum ama yeni bardagi gorunce niye bilmiyorum halam geldi aklima.

    Elinde fazladan kirmizi logolu porselen bardak olan varsa iletisime gecsin lutfen. Kargo bardak parasi vs. hallederiz sorun degil. Danke

    07 Haziran 2017 - 14:54 Beğen
  • BURAK YILMAZ @burak-2

    Yaptiginiz aciklama, konuyu gundeme tasimamanizi aciklamiyor malesef. Tum oyun camiasinin konustugu, forumlarin calkalandigi konuya deginmemeniz biraz garip.

    16 Nisan 2017 - 12:27 Beğen 2
  • BURAK YILMAZ @burak-2

    Murat Gamsiz'in telefona bakisi... ahahaha hocam rahat ol ya telefon sonucta, katil degil.

    12 Ocak 2017 - 09:15 Beğen
  • BURAK YILMAZ @burak-2

    Ellerinize saglik, 20 yildir lego gormemis bana T1 Campervan siparisi verdirdiniz 🙂

    03 Kasım 2016 - 12:57 Beğen 1
  • BURAK YILMAZ @burak-2

    Murat Gamsiz'in kamera arkasi goruntulerine rastladim 😀

    https://youtu.be/T0nOfSufIyU?t=71 (Otomatik gelmezse, 1:11den itibaren izlenebilir)

    06 Eylül 2016 - 08:35 Beğen
  • BURAK YILMAZ @burak-2

    hocam izlenimlerin nasil? ben de Canon 6D'den gecmeyi dusunuyorum. Full frame'den sonra cok cok uzer mi beni? Tasinabilir birsey almak istiyorum da.
    Tesekkurler

    03 Mayıs 2016 - 16:07 Beğen
  • BURAK YILMAZ @burak-2

    millet takmis piksele, ben niye hic goremiyorum ! beklentim mi cok dusuk nedir :/

    25 Nisan 2016 - 00:51 Beğen
  • BURAK YILMAZ @burak-2

    Est. Sahsen okumaktan keyif alirim

    13 Nisan 2016 - 13:57 Beğen
  • BURAK YILMAZ @burak-2

    VR olayini eglenceden ibaret gormek cok dar bir bakis acisi. Yapilabileceklerin siniri cidden yok.

    En basitinden 360 derece kameralarin yayginlasmasiyla artik anilarinizi, gezilerinizi, aile toplantilariniz vs. bu kameralarla kaydedip yillar sonra sanki oradaymis gibi izleme olanagi vermesi bile basli basina yeterli.

    Ilk etapta aklima gelenler bile beni heyecanlandirmaya yetiyor. Cok farkli yerlere gidecegi kesin bir teknoloji bu.

    13 Nisan 2016 - 09:48 Beğen 1
  • BURAK YILMAZ @burak-2

    Murat Gamsiz'in, bu teknolojiyi sanki kendi bulmuscasina gururla dinlemesi cok tatli lan 🙂 Ayni ben ahaha

    12 Nisan 2016 - 21:22 Beğen 3
  • BURAK YILMAZ @burak-2

    Daha once dslr kullanmadiysaniz ve bu rakam butcenizi zorlamayacaksa alin derim. Boyle bi alet pisman etmez uzun yillar.

    Ha ama almadan once bi elinize alip ten uyumunuza bakin, kagit uzerinde muhtesem olan makineleri ele alinca bazen istenilen duyguyu veremeyebiliyor.

    11 Nisan 2016 - 15:13 Beğen 1
  • BURAK YILMAZ @burak-2

    Seyahatlerde Canon 6D tasimaktan yorulmus, cantasini cogu zaman erindiginden yanina almayan biri olarak a6300'e gecmemi onerir misiniz? Foto ve video konusunda bir gezgini tatmin edecek seviyede gibi gorunuyor. Lensiyle beraber genis bi cebe sigiyor mu ya da elde tasirken cok agirlik yapar mi?

    Yine sony'nin rx 100 iv modelini incelemistim ama cok kucuk gelmisti. Elde tutarken hic tatmin etmemisti o yuzden vazgecmistim. Tesekkurler
    @gamsizm

    11 Nisan 2016 - 09:59 Beğen
  • Durum (1)
  • Yorum (19)
  • Takipçi (6)
  • Takip edilen (2)

Teknoseyir gündemi

#WhatsApp#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites

Öne çıkan videolar

Haftalık Gündem Değerlendirmesi #789

3

Acer Nitro V 16 AI: 180Hz Ekranda Oyun Keyfi!

Yurtdışından alışveriş yaparken gümrükte takılmamanın yolları

1.074

Unuttuğunuz Windows şifrenizi sıfırlayın

85

Haftalık Gündem Değerlendirmesi #788

4
Tümünü gör

Öne çıkan bloglar

Mini İnceleme: Kiwi Buz Makinesi (Kim-4792)

17

Şekilli MSN Nickleri

18

Baştan Sona Tüm Marvel Filmleri

1

Vivo X200 FE Kullanıcı Değerlendirmesi

11

Sokaktan Sahiplenebileceğiniz Kedi Cinsleri ve Karakterleri

17
Tümünü gör

Öne çıkan incelemeler

Skoda Octavia 1.6 TDi DSG

38

Bimcell Nedir ? Başvuru Nasıl Yapılır? Çekiyormu?

2

Oral-B Professional Care 3000 Diş Fırçası ve Oxyjet Ağız Duşu

26

Sandisk Cruzer Fit 16GB USB 2.0 Bellek İncelemesi

3

Mirc Chat Sohbet

12
Tümünü gör

Son bir saat içinde 69 ziyaretçi, 17 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.

  • © 2026 TeknoSeyir
  • Hakkımızda
  • İletişim
  • Kullanım Koşulları
  • Gizlilik Politikası
  • Sosyal Ağ Kuralları
    RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
    Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından sağlanmaktadır.
Secured By miniOrange

Giriş yap

Aşağıdaki servisleri kullanarak hızlı giriş yapabilirsin
Şifremi unuttum