geçen ben de yakaladım toyota super chasei.
mustangleri bimden almıştım. 😀
geçen ben de yakaladım toyota super chasei.
mustangleri bimden almıştım. 😀
yazıyı bile unutmuşum 😀
dlclere hiç girmedim. ana hikayeyi bitirmiştim.
bana göre nedense en iyisi origins olarak kaldı...
@arvelo hocam series sten daha gucsuz bir cihaz elbette sonucta el konsolu. beklediğimin ötesinde performans veriyor. ben oldukca memnun kaldım hocam. dilediğiniz oyun varsa yotubeda bakabılırsınız gameplaylerine
@orkkoc teşekkür ederim hocam. Discordtan bana ulaşabilirsin, ismim aynı.
İsveç’ten arkadaşımla getirttim hocam, 9 küsür bin TLye mal oldu. 256 gb modeli @arvelo
Hocam daha yeni yapmaya başlayacağım açıkçası ben de yeni giriyorum emu işine
Nintendo 1 videoda 2 saniyelik görüntüye bile telif atan firma buna ne diyor bilemem 😃
@gio ben de ps4 kollarını öyle kullanıyordum. Fakat bu kollara takasım gelmedi böyle iyi hissettirdiği için
@coppermine anladım hocam. Genel kanı kötü olduğu için vazgeçtim zaten tanıdıkla halledecektim yoksa. Essager devam. Teşekkürler 😄
Son bir saat içinde 205 ziyaretçi, 86 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Kuveyt’ten alınmış.