#TeknoSeyirCraft yenilenen yepyeni, el emeği göz nuru haritası ile karşınızda, bu sefer eksiksiz olarak sizlerleyiz 😉 | IP: teknoseyircraft.bounceme.net
–
Haritamız tam 1,5 senenin eseri el emeğidir 🙂
Tüm #TeknoSeyir ailesi şuan şu dakika davetlidir.
–
#MineCraft 1.7.2
Ayrıntılar: http://teknoseyir.com/durum/228405
#TeknoSeyir’e özel #TeknoSeyirCraft, #Minecraft Sunucumuz açıldı!
Tüm teknoseyir ailesi şuan şu dakika davetlidir.
IP: teknoseyircraft.bounceme.net
—
Başlıca notlar:
-Stabilize açısından en uygun görülen sürüm 1.7.2 olduğundan sunucumuz 1.7.2 desteklemektedir.
-Girişte ilk sefere mahsus olmak üzere “/register kendişifrenizi” yazarak kayıt olun daha sonraki girişlerde “/login kendişifrenizi” yazarak giriş yapabilirsiniz.
-Sunucumuz şuan da dahil olmak üzere, 7/24 açıktır.
-Sunucumuz survival'dır.
-Sunucumuzun (en kötü ihtimalle yılbaşına kadar) kalıcı olarak açık olması planlanmaktadır.
—
Gerekli Dosyalar:
Gerekli dosyalar için mail adresinizi bildirmeniz yeterlidir.
@niyazi-saral Niyazi abi asus teknik servisi Çizgi Elektronik'te olduğu ve servisin gayet kaliteli olduğu için anakartımı ve ekran kartımı 28.02.2014 tarihinde Asustan aldım.Şu günlerde bir arıza söz konusu ancak yeni servis pek ilgilenmedi ve arıza olduğunu kabul etmiyorlar.
Mevcut arızam oyun esnasında donmalar yaşanıyor, bazen geçici olan bu donmalar bazen bilgisayarı resetlememi gerektiriyor.Bazen siyah ekrana düşüp geri geldiğinde Görüntü sürücüsü yanıt vermeyi durdurdu hatası alıyorum.Driverlarım güncel sorunun ekran kartında olup olmadığını anlamak için aynı oyunları ekran kartını söküp onboardda test ettim hiç bir sıkıntı olmadı.
Ekran kartı : ASUS GTX 770 DirectCU II 2GB DDR5
Anakart : ASUS z-87A
Yardımcı olabilirseniz çok memnun kalırım 🙂
Şimdiden cevabınız için çok teşekkür ederim.
Mail gelmedi tekrar gönderirmisin [email protected]
Gönderildi!
[email protected] hocam yollarmısınız dosyaları
Gönderildi!
bende alabilirim [email protected] açık mı bu arada sunucu? @tunakaner
Demin girebilmiştim birden gitti sunucu
Girebildiyseniz dosyalara gerek yok, apartmanda jeneratör çalışması vardı bugün sıkıntılı bi gün oldu biraz kusura bakmayın 😉
bende istiyorumm [email protected]
Gönderildi!
teşekkürler