bu konularda haklısınız yazılım biraz sıkıntı çıkartabiliyor hele bir de yanın da klavyesi varsa felaket olabilir (bende öyle oldu zor düzelttim ) de bu g700s eskiden daha ucuz idi ben hatta ucuz olduğu için almıştım 😀 215 tl falan dı razer la steelseries e göre ucuzdu 😀 tek faydası büyük firma olmaları sol klik 2 kere bozulunca mouse yolladılar yeni tek iyi yönleri budur heralde. 😀 @protego bu arada pil 2 gün gidiyor ise gayet iyi bir durum bende oyunlarda 2450 lik philips pil 6 saat anca gidiyor 😀
@protego yeni fiyatı düşünür sek kara geçebilirsin . Uyarıyım değişim işlemi için logitech kendi sitelerinden türkçe olarak yazmıştım türkçe olarak dönüş yaptılar. Türkiye teknik servisleri farklı bir marka da o okadar da iyi değil . hadi geçmiş olsun .