Böyle böyle gelişicek birşeyler . Toz pembe bakarak değil adam 100 milyon yatırımla bunu yapabiliyor. Bunun gibi 5 6 farklı fabrika daha Türkiye de telefon üretirse o zaman birileride gelir işlemciyi yerli yapalım diye işe koyulur birileri bellek işine girer kim bilir. Kar etmeyeceği bir sektöre neden girsin yatırımcı arzın olabilmesi için talep de gerekli. İşlemciyide üretirsin. Sonuçta onunda makinası ital edilir karlılık gözükse bu mantık seromonisi ile.
Murat abi sana bir sorum olacak. Ses sistemi almak istiyorum senin çok eski videolardan z5500 kullandığını biliyorum . Hatta z906 incelemeside yapmıştınız yıllar önce ben döndüm dolaştım bu z906 ya geldim.Öncelik Netflix ve spotify oyun esnasında hyperx cloud 2 kullanıyorum. Fiziki olarak çevresel sesi odada olsun istiyorum ama odada 6 metreye 3 metredir. Daha iyi bi tavsiyen varmı. Ya da bu paraları hiç verme apartman dairesi zaten Z506 satılıyor hepsiburadada 950 tl ye onu alsam kurtarırmı ? Ama bu z506 nın dolby dijital standardı varmı yokmu bilemedim de. Desteğini rica ediyorum . Yıllar içerisinde ileri gitceğine geriye gitmiş bu iş ben anlamadım. @gamsizm Diğer arkadaşlardan da destek olmak isteyen görüş bildirmek isteyenlerden hertürlü görüşe fikre ihtiyacım var bu avr sistemlere kadar baktım ama ne dinledim bi yerde ne bilirim o işleri. Hazır tak çalıştır bişiler olsa daha uygun olur gibi. @gamsizm