Meriç bey'e para mı vermişler acaba? arabının eleştirelecek hiç mi bir tarafı yok ? klima sesli çalışıyor deniliyor ama güçlü ya diyorsun.Bu bakış açısıyla şahin bile aldırırsın adama 7o bin tlye.Ben hali hazırda Auris kullanıcısıyım 2013 kasa içi dışı çok benzer motoru sanzımanı aynı ben senin kadar kusursuz bulamam arabamı.Can bey'in eleştiri yapmasına yeteri kadar izin verilmiyor çok açık ve net.
Ayrıca bugün biraz sert çıkacağım galiba kusuruma bakmasın kimse zaten çok okunduğu da yok ama 22 dakikalık video nun 15 dakikasında arabanın dışı anlatılır mı ya ? zevke hitap eden bir kısım değil mi zaten ?