Telefonu satıp Fiio R7 alınabilir.
@hamdi vallahi abi benim bilgisayar eski ama amiral gemisi 2015 model laptop. Asus g751jy. İntel 7260 kartı var. WiFi bozuk ama bt çalışıyor. İlginç bir sürücü sorunu çözemedim ama usb ethernet ile çözdüm. Bu a2dpyi satın aldım 9 dolar bedava.
Farkediliyor. Ayrıca normalde bilgisayarımda çalışmayan ldac destekli tws kulaklığım bu uygulama sayesinde ldac modunda on numara çalışıyor. Aptx hd başka bir kulaklık ve sadece aptx destekli başka bir kulaklığım güzel çalıştı. Farkı aptxhd kulaklığımda deneyebildim ve gerçekten farkediliyor. Apple music masaüstü uygulaması ve foobar ile denedim.
Amazon'dan 10 dolara aptx HD kulaklk alınca böyle fiyatlara böyle kulaklıkları görünce bir garip oluyorum.
330 Euro imiş Almanya'da bence 200 birimden fazla etmez. Türkiye'de 5 k zaten onu söylemiyorum bile.
4K nereden satın aldınız? Bir sürü haber var bir tane bağlantı yok. Amazondan 90 dolara mı?
Yayına yetişemedim. TaoTronics aptx aptxhd kodekli bluetooth kulaklıkları alınır mı? 15 dolar civarı amazonda.
İşlevi ne? k20 pro premium çok iyi zaten k30da neden böyle bir şey yapmışlar.
Son bir saat içinde 203 ziyaretçi, 90 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Dolaptan uygun bir fiyata aldım. Beğendim. Çözünürlüğü o kadar iyi değil. Genel kullanım için yeterli.