• Keşfet
  • Videolar
  • Bloglar
  • İncelemeler

Helmoneous
  • Kullanıcıyı engelle
  • Kullanıcıyı bildir

Kayıt tarihi: 13.05.2014
aliilkertopcu.com
  • Helmoneous @ait

    Zimmet alma belgesinde şöyle bi kısım mevcut:

    "Bununla birlikte cep telefonunuzda yer alan lokasyon, kişisel elektronik posta hesaplarınız, whatsapp benzeri uygulamalarda yer alan yazışmalarınız, fotoğraflarınız ile videolarınız gibi şahsi verileriniz hiçbir şekilde Şirketiniz tarafından takip edilmemektedir.

    Şirket politikalarımız gereğince size teslim edilen cihazların kurumsal amaçlar dışında kullanımlar nedeniyle ortaya çıkan tüm sonuçlardan çalışanın kendisi sorumludur.

    Şirket politikalarımız gereğince size teslim edilen cihazların kurumsal amaçlar dışında, şahsi amaçlarla kullanımının çalışmalarınızı olumsuz etkilememesi gerekmektedir."

    O konuda endişelenmem gerektiğini düşünmüyorum.

    06 Haziran 2018 - 16:11 Beğen
  • Helmoneous @ait

    Takip programları konusunu açar mısın?

    06 Haziran 2018 - 16:06 Beğen
  • Helmoneous @ait

    3 yıl geçmeden satamıyorum 🙂

    06 Haziran 2018 - 13:39 Beğen
  • Helmoneous @ait

    Yazılımcıyım, öyle sürekli telefonla konuşan bi görevim yok (satış pazarlama elemanları vs gibi). İşler daha çok mailleşerek dönüyor ki onu da laptoptan yapıyorum.

    Yani iş için kullanacağım kısmı pek geçerli değil.

    06 Haziran 2018 - 13:38 Beğen
  • Helmoneous @ait

    Bir de 5bin lira çok ya

    06 Haziran 2018 - 13:36 Beğen
  • Helmoneous @ait

    Çentik sevmiyorum :/

    06 Haziran 2018 - 13:36 Beğen
  • Helmoneous @ait

    1. Bu listeden bi seçim yapmak zorunlu değil. Bedava telefonları dahi istemezsem almayabilirim.

    2. 36 ay çalışmanın sonucunda telefon benim oluyor, istersem satıyorum, formatlıyorum, rootluyorum istersem kırıyorum vs..

    3. Çalışanlara tek tip telefon dayatılmak istenmemiş, kullanım alışkanlıkları açısından rahat davranacakları telefon sağlanmış. Yetmemiş, şirket bütçesinin üzerinde bir telefon sahibi olmak istersen, bu fiyatlar üzerinden anlaşmam dahilinde şu modelleri alabilirsin demiş. Hangi ilçede yaşayacağına kadar karışan şirketlere karşılık, kullanacağın telefonda dahi bir nebze seçenek sunmuş. Post'u yayınladığımdan beri bu şekilde gelen 5 tane yorumu sildim, konunun teknik bir karşılaştırma ve kullanım deneyimi aktarımında kalmasını sağlamak için, bunu silmeyeceğim.

    4. Konumuz şirket tutumu değil. Bu fiyatlarla, bu telefonları alacak olsanız, hangisini alırdınız.

    06 Haziran 2018 - 13:34 Beğen 1
  • Helmoneous @ait

    @hainan En alttaki 3'lü bedava.

    06 Haziran 2018 - 10:08 Beğen 1
  • Helmoneous @ait

    Şirket telefonu dediğime bakmayın, telefon benim olacak, bende kalacak.

    06 Haziran 2018 - 09:50 Beğen
  • Helmoneous @ait

    2 tane xiaomi 20k powerbank'im var zaten. Yine de telefonun pil kullanım verimliliği bu kaynağı çarçur etmemesi mühim.

    Mesela iPhone 8Plus 2700mAh - Samsung Note 8 3300mAh.

    Bu 2sinin şarjının aynı anda biteceğini varsaysak, iPhone daha verimli oluyor.

    06 Haziran 2018 - 09:48 Beğen
  • Helmoneous @ait

    Tablo açıklayıcı aslında.

    En sağ sütun, ödenecek miktar. Sağdan 3. sütun 36 aylık taksitle ödenecek miktar.

    Ve evet en alttaki 3'lü ücretsiz.

    06 Haziran 2018 - 09:38 Beğen
  • Helmoneous @ait

    @atuna Teşekkür ettim o zaman ben o diğer incelemeye ilerleyeyim 🙂

    01 Mayıs 2018 - 16:59 Beğen
  • Helmoneous @ait

    Ben de bir soru sorayım.

    Dağ bayır geziyorum. Bu gezmelerimdeki rotalarımı önceden bilgisayarda hazırlayıp, telefona atıp, telefonda offline harita ile beraber oruxMaps'de görüntüleyip kullanıyorum.

    Sıkıntı, sürekli telefona bakmak, telefonu elimde tutmak istemiyorum. Telefon elimde değilken de rotadan saptığımı farkedemiyorum. Acaba bu saatle o rota takibini yapabiliyor muyuz?

    Yani önceden yürünmüş bir rotayı saate indirip, bunu takip et şeklinde bir uygulaması var mıdır?

    01 Mayıs 2018 - 16:27 Beğen
  • Helmoneous @ait

    Herhangi bişeyi tespit etmek istediğimden değil de, sırf merakımdan soruyorum. Bu 15 liranın vergidir faturasıdır osudur busudur.. Teknoseyirin cebine ne kadar bir kısmı kalıyor? Vergileriyle damgasıyla vs illa (tahminim büyükçe) bir kısmı kesiliyordur.

    Bunu sormam yasak da olabilir, cevaplamayabilirsiniz de, dediğim gibi sadece merak 🙂

    @gamsizm @leventp @hkellecioglu

    21 Nisan 2018 - 01:25 Beğen 1
  • Helmoneous @ait

    Valla ben hic o sekil bios cortlatmadim, ama dedigin gibi pili sokup taktim, ama siyah ekrana bakmaya devam ediyorum..

    14 Mart 2017 - 14:27 Beğen
  • Helmoneous @ait

    Laptop, bataryayi da pili de ACyi de herbiseyi cikartmistim. Artik servislerle telefonlasiyoruz 🙂 Ufak bi piyasa arastirmasi..

    14 Mart 2017 - 14:00 Beğen
  • Helmoneous @ait

    Laptop kullanıcısıyım. Bios çipi anakarta lehimli. 80-100 lira olsa öpüp başa koyarım da, hiç öyle hissettirmiyor 🙁

    13 Mart 2017 - 12:52 Beğen
  • Helmoneous @ait

    Guenhwyvar 🙂

    Gittin bana 10 yıl öncesini hatırlattın @cantugsahiner

    10 Mart 2016 - 20:03 Beğen
  • Helmoneous @ait

    Ahahaha mehmetçik-1 çok iyiydi 😀

    09 Şubat 2016 - 14:37 Beğen 1
  • Helmoneous @ait

    Şu videoyu buldum sitede:
    https://teknoseyir.com/lexar-32gb-professional-2000x-uhs-ii-sdhc-kart-incelemesi

    UHS-I-1 10Mbps'yi garanti ediyor demiş Murat abi, UHS-I-3 30Mbpsymiş. Benim paşa paşa U'nun içinde 3 yazanından almam lazım bu durumda. 180 liralık cihazın içine 180 liralık hafıza kartı takıcaz demek oluyor bu da:)

    Karar verdim, deneme amaçlı UHS-I-1 16GB bi kart alıp, 1-2 ay alakasız çekim yapacağım. 1080p 60fps yeterli gelirse zaten script vs kullanıp 2.3k çekime geçirmeye gerek kalmaz. Öyle olunca da UHS-I-3'e gerek kalmaz. 64GB'ını alıp diğerini bi yakınıma veririm.

    22 Ocak 2016 - 16:06 Beğen 1
  • Durum (6)
  • İnceleme (2)
  • Yorum (49)
  • Takipçi (43)
  • Takip edilen (5)
  • Favori (1)

Teknoseyir gündemi

#WhatsApp#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites

Öne çıkan videolar

Haftalık Gündem Değerlendirmesi #789

3

Yurtdışından alışveriş yaparken gümrükte takılmamanın yolları

1.074

Unuttuğunuz Windows şifrenizi sıfırlayın

85

Xiaomi 17T: Xiaomi'nin En Yenisi!

22

Xiaomi Mi Smart Standing Fan 2 - Akıllı Vantilatör!

26
Tümünü gör

Öne çıkan bloglar

Mini İnceleme: Kiwi Buz Makinesi (Kim-4792)

17

Şekilli MSN Nickleri

18

Baştan Sona Tüm Marvel Filmleri

1

Vivo X200 FE Kullanıcı Değerlendirmesi

11

Sokaktan Sahiplenebileceğiniz Kedi Cinsleri ve Karakterleri

17
Tümünü gör

Öne çıkan incelemeler

JoyToKey (Gamepad'e Klavye Tuşları Atama Programı)

10

Asus Pen

25

Bluelight Mini USB Fan

19

Renault Megane III 1.5 dci - Expression (2011)

13

Skoda Octavia 1.6 TDi DSG

38
Tümünü gör

Son bir saat içinde 103 ziyaretçi, 46 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.

  • © 2026 TeknoSeyir
  • Hakkımızda
  • İletişim
  • Kullanım Koşulları
  • Gizlilik Politikası
  • Sosyal Ağ Kuralları
    RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
    Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından sağlanmaktadır.
Secured By miniOrange

Giriş yap

Aşağıdaki servisleri kullanarak hızlı giriş yapabilirsin
Şifremi unuttum