#ios12 #iphone #Apple #akış
11'de fırçayı yediler. 12 de 12 beta çıktı. yağ gibi akıyor iPhone 6 (4 yıl önceki cihaz). Kestirmeleri daha önce de kullanıyordum şimdi resmen sisteme entegre olmuş harikalar yaratıyor. pythonista ile Python kodlarını çalıştırıyordum. Scriptable ile de javascript işlerini halleniyorum ve bunları entegre edebiliyorum. MacOS daki automator ın ötesine geçti.

Apple resmen özelleştirme ve fonksiyon istiyordunuz alın oynayın dedi. macstories deki italyan editör epey yoğun kullanıyor postlarını merak edenler okuyabilir.

BeğenFavori PaylaşYorum yap