Uydunet'i iptal ettim. Docsis 3.0 modemle teledünya cihazı bende kaldı. İhtiyacı olan var mı değerinde alacak? #akış
Son bir saat içinde 106 ziyaretçi, 45 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Modem ne marka? Muhtemelen Turksat'ın verdiğinden.
Muhtemelen değil kesin
Netmaster'dır. Docsis 3.0 destekli başka markanın ürünü dağıtılmadı.
Evet Netmaster
@burakadagun evet, dağıtılmadı. Ama bende Motorola docsis 3.0 modem var mesela. Belki dedim arkadaşta da böyle bir ürün vardır.
Emin misiniz? 2 ay sonra iade edilmedi diye yüklü ceza gelmesin kapınıza? Tivibu ile yaşamıştık bu sorunu zamanında.
Yok sadece kartı aldılar cihazlar benim oldu.