Ahada Apple nin ülkeye girişini yasaklayacaklar şimdi... Ayrıca Üretim ve İhracaat anca akıllarına geldi
Son bir saat içinde 225 ziyaretçi, 73 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.

onların Applesi varsa bizim Vestelimiz var diyor. Daaaa vestelin elektronik komponent tedarik ettiği firmaların %70i amerikan. Adama sana hammadde tedariğini keserse napar senin vestelin.
Ya gider Çinli bir markayla anlaşır basar üstüne markasını 😀. Zor değil.
Yapamadı.
ben varım... şuan intel işlemcili bir pc'm var ne koyacağız yerine... (iş yerindeyim)
lüks içinde yaşamayın
iphone protesto edin