Geçenlerde Z5 Compact'ımı ne zaman aldığımı düşündüm bir, Ekim 2015'te almıştım. 3 sene olacak biraz daha. Bir önceki cihazım Galaxy Note 2 idi ve onu da Ekim 2012'de almıştım. 3 senenin sonunda artık "eski" diyebiliyordum, görece yavaştı, takılmalar vardı, kamera belirgin derecede daha düşüktü. Ancak Z5 Compact'la 3. seneme yaklaşırken bunları çok çok az söyleyebiliyorum. Kozmetik olarak kenarında köşesinde ufacık vuruklar olmasa "eski" demem valla. Her açıdan memnunum. Kamera da, özellikle gündüz, hayli tatmin ediyor beni.
HDR mı çekildi bilmiyorum ama dinamik aralığı genişmiş. Zor bi' kadraj çünkü. Gölgede çıkan toprağı da güneşin direkt yansıdığı su yüzeyini de tek karede pozlamış. Telefon kamerası için başarılı bence.
Toprak ve çimenler tam sony kamera karakteristiğini yansıtıyor.
Tam 7 tl galiba. O civarda
Geçenlerde Z5 Compact'ımı ne zaman aldığımı düşündüm bir, Ekim 2015'te almıştım. 3 sene olacak biraz daha. Bir önceki cihazım Galaxy Note 2 idi ve onu da Ekim 2012'de almıştım. 3 senenin sonunda artık "eski" diyebiliyordum, görece yavaştı, takılmalar vardı, kamera belirgin derecede daha düşüktü. Ancak Z5 Compact'la 3. seneme yaklaşırken bunları çok çok az söyleyebiliyorum. Kozmetik olarak kenarında köşesinde ufacık vuruklar olmasa "eski" demem valla. Her açıdan memnunum. Kamera da, özellikle gündüz, hayli tatmin ediyor beni.
HDR mı çekildi bilmiyorum ama dinamik aralığı genişmiş. Zor bi' kadraj çünkü. Gölgede çıkan toprağı da güneşin direkt yansıdığı su yüzeyini de tek karede pozlamış. Telefon kamerası için başarılı bence.
inş bütün zoo lar kapanır