#KonuDışı Sagopa yeni bir şarkı daha yüklemiş youtube 'a assagida linki vereceğim de dikkatimi çeken yorumlarda eski Sagopa geri döndü falan yazmışlar falan ya eski sagopa dediğin BPG yada Romantizma albumde yaptiklari gibi olmasi lasim ki eski sagopa olsun. 2006 ve sonrasinda adami dinleyenler kendilerini eski sagopaci zannediyor

Yeni şarkısı da bana gore iğrenç link : https://youtu.be/jaqrLZc9OOI

Sagopa Kajmer - Serbest (Official Audio & Lyric Video)

SERBEST (ŞARKI SÖZÜ-LYRICS) ÖNSÖZ: Bazı şeyleri silersen,onunla silinir bazı şeyler. Bırak saatler oyalansınlar. Sırtına duvar arar insanlar ki yaslansınlar....
BeğenFavori PaylaşYorum yap
  • ganiemre @ganiemre

    Bu BPG, Romantizma veya eski Sago tarzı değil, bir süre önce instagram'da biri trap hakkında ne düşünüyorsun yapacak mısın tarzı bir şey sormuştu Sago'da bi program adı verip bir şeyler deneyeceğim demişti, sanırım onun meyvesi bu. Millet tek başınalık yolcusu, kör savaşçı gibi eski kalıplar görünce eski sago 1!!11!! demeye başlamış :/

  • Gürkan ATILGAN @gurkan-atilgan

    Eski/gerçek sagopa sıraladığı küfürlerin arasına söz sıkıştırırdı 😀

  • Semih @sem1h

    Dediğin gibi eski Sagopa'nın geldiği falan yok, gelemez de zaten. Bir sürü albüm, oturmuş tarz ve belli bir olgunluktan sonra 2000 başlarındaki gibi bir performans bekleyemezsin. @ganiemre nin dediği gibi bir deneme şarkısı olmuş, pek beğendiğimi söyleyemem.

  • Emre @emre64

    Romantizma gibi bir albüm gelmedi daha.

  • XlasisMatthew @xlasismatthew

    Batımda gün yine sokaklar ıssız, şarapkolikler ve para peşinde eli bıçaklılar, sabah
    yumruk konuşur, gecelerimde silahın notaları, derinde bir sela sabahları, gazetelerde
    ölümün ibret etkisi, mafya evreninde yaratılan kahraman adamlar, haraçla kazanılan
    günahlar(GÜNAH),evimin önüne dizilen onca sarhoşun nağrası ve polisin etkisizce boş
    fiilleri, güvenliğim mi yoksa benliğim mi idam anlarında terlemekteki? kinime yemdi şiddetin
    meyvesi, bizse bunca yıkıma katıla katıla sırıtır olduk, eylemim rapimle fiile dönüşecektir
    bilesiniz.Dağdan inme ayıların temelli cahiliyetine vizeyle karşılık verildi, kondular getirdi
    betonu, başbakan bir metro yerine doğamı geriye ver!... kültürüm piç oldu, özür için
    dilekçe ver!...ben yarındım ancak aldınız elimden bugünümü kimliğimden utanır oldum,
    Türkiye burası değil, hep sefil bakışlar onumun dokuzu psiko bunalım 24 saatte 3'lü çevirir
    sen-ölüm-kalım!...

    Iste bana gore gercek sagopa yani bu sozler bu anlatim hala aklim almiyor inanilmaz.