Xiaomi Mi8 'in Fiyatı ve Bazı Özellikleri Ortaya Çıktı
• 6.01inç Oled ekran
• Ekrandan parmak izi okuyucu
• 3D modül ile yüz tarama
• 6-8GB RAM / 64-128GB depolama
• AI kamera, 2X optik zoom
• Fiyat 6-64GB ¥2799 ($439), 8-128GB ¥3199 ($502)

Xiaomi Mi8 'in Fiyatı ve Bazı Özellikleri Ortaya Çıktı
• 6.01inç Oled ekran
• Ekrandan parmak izi okuyucu
• 3D modül ile yüz tarama
• 6-8GB RAM / 64-128GB depolama
• AI kamera, 2X optik zoom
• Fiyat 6-64GB ¥2799 ($439), 8-128GB ¥3199 ($502)

Son bir saat içinde 82 ziyaretçi, 15 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Bu fiyata hem ekrandan parmak izi okuma hem 3d yüz tanıması olması şaşırtıcı. Xiaomi'yi takdir etmemek elde değil.
Tr ye ne zamnan ve tahmini ne fiyatla gelir bi fikrin var mı?
@umtk
Haziran'da tanıtıldığından hesap edersek yaklaşık üç ay sonra Türkiye'de yasal yollar ile ya da yetişirse Xiaomi tarafından bizzat satışta olur.
@umtk Xiaomi türkiye pazarına girmeye resmi olarak karar verdi mi ki?
@temp bu konu hakkında net konuşamam ne yazık ki :/
@umtk Şahsi olarak bir fiyat tahmini yapmanı bekliyorum bugünkü kur üzerinden.
Sonuçta xiaomi mi 6 fiyatını dolar cinsinden biliyorsun.
Tahmini fiyat 6gblik için 2000 tl mi olur?
Yoksa 3000 tl mi olur?
@temp şuan fiyat için çok erken olsada şuan ki şartlar ile geldiğini düşünürsek 3000TL 'nin biraz üstünde bir fiyata sahip olacak. Şartlar çok zorlanırsa 3000'nin belki azıcık altına da 2900 civarı olabilir.
@umtk O zaman mi6 gibi peynir ekmek gibi satmaz.Fiyat xiaomi piyasası için fazla geldi bana.
Maksimum 2500 olmalıydı ki xiaomi nin zayıf noktası var: Kamera
@temp gene aynı şekilde satacaktır hatta daha fazla Xiaomi satacaktır. Fiyatı artmıyor ülkenin şartları değişiyor 🙂
@umtk Onu farkındayım da insanların geliri genel de sabit.
Dolarla ilişkili değil o yüzden çoğu kişi daha ucuz olan bir önceki nesil amiral gemisini tercih edecektir.
@temp orda da Xiaomi emrinize amade zaten 🙂
@umtk Tam olarak değil.Xiaomi nin şimdiye kadarki tüm telefonlarının kamerası samsungun note 7 sinden iyi değil.
Baktığın zaman o 2000 tl ye bulunabiliyor. 🙂
@temp tercih meselesi bir şey diyemem 🙂
Bomba Bir telefon geliyor. xiaomi mi5 kullandım sonra geri samsung a dönüş yaptım sırf lcd ekrandan sebep şimdi oley ekranlı bir xiaomi tadından yenmez.