@johncenaaa @xeon 08 Mayıs 2018 - 00:46 Ax be çcouk BeğenFavori PaylaşYorum yap Paylaş 14 Muhammet UÇAR @haypurtiryading Ne yaptıda uçuruldu? Fake olduğu için engellemiştim. 08 Mayıs 2018 - 00:47 Yanıtla Beğen Asaf Duru @asafduru Beni bloklamıştı garibim. Gelir o yeni bir hesapla 08 Mayıs 2018 - 00:53 Yanıtla Beğen Can Krmz @cnkrmz Bence iyi çocuktu neşeli biri. 08 Mayıs 2018 - 01:05 Yanıtla Beğen @johncenaaa @xeon Hmm ne gibi psikolojik sorunlar ? 08 Mayıs 2018 - 01:21 Yanıtla Beğen Alper Kutlu @alper-kutlu https://teknoseyir.com/durum/874165#comment-3243831 şu konuda agresif agresif konuşmasıyla beni kendinden tiksindirdi daha öncede başka yazılarından gözüme batmıştı büyük ihtimal şu sevimsiz kişilerinden birinin fake hesabıdır 08 Mayıs 2018 - 01:30 Yanıtla Beğen Hasan Çelik @hasan-c3418 Öğlen benimde dikkatimi çekti baya agresif cevapları vardı . 08 Mayıs 2018 - 01:46 Yanıtla Beğen serkan @serkan_1034 fake hesap 08 Mayıs 2018 - 02:08 Yanıtla Beğen @johncenaaa @xeon Acaba kimin fake'i ? 08 Mayıs 2018 - 02:24 Yanıtla Beğen 1 cengiz @cengiz Hopbalaa. Ben nerden araya kaynadım? Benim fake hesabım yok. 08 Mayıs 2018 - 11:11 Yanıtla Beğen 1cekirdek @1cekirdek SA AS beyler geldim geri 09 Mayıs 2018 - 00:24 Yanıtla Beğen 1 @johncenaaa @xeon hışgildin 09 Mayıs 2018 - 00:54 Yanıtla Beğen 1cekirdek @1cekirdek @xeon hb knk 09 Mayıs 2018 - 02:04 Yanıtla Beğen @johncenaaa @xeon @1cekirdek nası gdio knk 09 Mayıs 2018 - 02:08 Yanıtla Beğen @johncenaaa @xeon @1cekirdek ii mn 09 Mayıs 2018 - 02:09 Yanıtla Beğen İptal
Ne yaptıda uçuruldu? Fake olduğu için engellemiştim.
Beni bloklamıştı garibim. Gelir o yeni bir hesapla
Bence iyi çocuktu neşeli biri.
Hmm ne gibi psikolojik sorunlar ?
https://teknoseyir.com/durum/874165#comment-3243831 şu konuda agresif agresif konuşmasıyla beni kendinden tiksindirdi daha öncede başka yazılarından gözüme batmıştı büyük ihtimal şu sevimsiz kişilerinden birinin fake hesabıdır
Öğlen benimde dikkatimi çekti baya agresif cevapları vardı .
fake hesap
Acaba kimin fake'i ?
Hopbalaa. Ben nerden araya kaynadım? Benim fake hesabım yok.
SA AS beyler geldim geri
hışgildin
@xeon hb knk
@1cekirdek nası gdio knk
@1cekirdek ii mn