Güzel dizi. Daha ilk bölümünü izledim ama yanlış anlamadıysam tamamı 3 bölümden oluşuyormuş, üzüldüm. Sahnelerdeki detay, oyunculuklar falan film tadı veriyor zaten. Yavaş yavaş izlemek lazım.

Güzel dizi. Daha ilk bölümünü izledim ama yanlış anlamadıysam tamamı 3 bölümden oluşuyormuş, üzüldüm. Sahnelerdeki detay, oyunculuklar falan film tadı veriyor zaten. Yavaş yavaş izlemek lazım.

Son bir saat içinde 283 ziyaretçi, 77 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Orjinal ismi Unsere Matter Unsere Fatter idi sanırım. Harikaydı bu arada.
3 bölüm değil mi? Kesin bilgi yayalım.
@runforrest Evet 3
Dizinin çekici yanı Almanların gözünden izleyebilmek. Bıkkınlık verdi Amerikan tarafı.
Katılıyorum. Birde aralarında binde bir dahi olsa insan kalanların olma ihtimalini gördük. Sonuçta mecburiyetten sürüye uyma durumu söz konusu.