Plus'a üye olan arkadaşlardan ricam "Ayarlar" kısmından "Reklamları göster" kısmını aktif etmeleri. Sevgiler. #TeknoSeyirPlus

Plus'a üye olan arkadaşlardan ricam "Ayarlar" kısmından "Reklamları göster" kısmını aktif etmeleri. Sevgiler. #TeknoSeyirPlus

Son bir saat içinde 108 ziyaretçi, 20 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
artı katıyor di mi ?
Elbette.. LP'nin dediği gibi kuruş kuruş da olsa destek destektir.
"Bu siteyi kullanmadığım için sizlerden ricam youtube içerik videolarına daha çok ağırlık vermeniz." diyen adamın gelip burda millete reklamları açın demesi....
ben aktif ettim. girdiğim zaman reklamlara da tıklıyorum
@protego kullanmayacağım. Amacım destek olmak. Kişinin elbette kendi tercihidir ki yukarıda belirttiğim gibi bu bir ricadır. Yoksa kimsenin fikirlerine ve düşüncelerine karşı çıkacak bir insan değilim. Sevgliler.