#Teknomutfak için bugünki ürünüm Avusturya menşei bir çikolata. Bilmem siz de benim gibi muza ve çikolataya aşık mısınız? Pek çok kişi meyve aromasını meyveli çikolatayı sevmez. Bunun en başlıca sebebi bana göre yıllarca ülkemizde yapay aromalı ve yapay dahi olsa kalitesiz aromaların ürünlerde kullanılması. Ancak söz konusu resimdeki üründe durum başka. Çok kaliteli bir tatla karşı karşıyayız. İçinde %6 oranında muz püresi var. Ancak içindekileri okumadan yediğimde "yahu muzu ezip presleyip çikolatayla kaplamışlar" dedim. O kadar gerçek ve doğal bir muz tadı... Dışındaki bitter çikolata ise son derece kaliteli. Ne kakao acılığında nede zıttı bir tatlılıkta. Tamamen muzun tadını dengeleyen orta tatlılıkta kaliteli bir bitter kaplama mevcut. Ürünü Macrocenter dan 10 Tl gibi bir fiyata aldım. İçinden 12 adet çıkıyor. Hem küçükleri sevindirmek hem de kendinizi şımartmak için son derece iyi bir atıştırmalık. Genelde çikolatayı kahveyle sevsemde bu yoğun muz aroması kahveyle eşlik edecek gibi değil. Sade bir şekilde tüketmek daha keyifli geldi. Muz şeklinde olan çikolatamız eğer kendinizi kontrol etmezseniz 15 dk içinde aniden biti veriyor. Ancak tekrar belirteyim muzu ciddi anlamda sevmiyorsanız size hitab etmeyebilir.

BeğenFavori PaylaşYorum yap