#kitaptavsiyesi
"Saatleri Ayarlama Enstitüsü"
Bu yaşıma kadar okumamış olduğuma çok pişmanım. Ahmet Hamdi Tanpınar harika bir yazar ve müthiş yaratıcı bir beyin. Hayran kalmamak elde değil.
Okuyun, okutun...

#kitaptavsiyesi
"Saatleri Ayarlama Enstitüsü"
Bu yaşıma kadar okumamış olduğuma çok pişmanım. Ahmet Hamdi Tanpınar harika bir yazar ve müthiş yaratıcı bir beyin. Hayran kalmamak elde değil.
Okuyun, okutun...

Son bir saat içinde 173 ziyaretçi, 78 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Kitabı iki defa aldım. İlkini sevdiğim biri istedi. İkincisini ise serviste unuttum. Üçüncü defa almaya çekiniyorum. Dış güçler benim bu kitabı okumamı istemiyor. 🙂
Okuyup aydınlanmanı istemeyen üst aklın oyunu olmasın? Büyük resmi gör 😂
E-kitap olarak okumayı hak etmişsin gibi geldi bana 😀
Ahmet Hamdi’nin "Tanpınar" kitabını ben de tavsiye ediyorum 😛
https://twitter.com/suhdjpg/status/963158448866320384
@pauselife Güzel gönderme 🙂
Off ben yazıyordum şimdi bunu
hayri irdal'in damadının dayak yediği sahne muazzamdır.
çok güzel bir kitaptı 🙂 okumuyan varsa bende tavsiye ederim
Türk halkına ışık tutmasıyla takdir ettiğim bir yazar. Sağcı denir, muhafazakar denir, bu yönleriyle küçümsenir ama bu yönleri bizi ilgilendirmez, biz sanatçının eserine bakarız. AHT halkın kronikleşmiş sıkıntılarına parmak basmaktan çekinmez, bunları öyküleştirerek önümüze sunar.