#Xiaomi Mi 6'ya gelen son #Oreo güncellemesi(9.2.3.0 [OCAMIEK] ) ile baya keyfim kaçtı. Yeni emojileri ve ram kullanımındaki rahatlamayı sevdim. Gerçi eski sürümde de ram daha fazla kullanılıyordu ama takılma vs. hiç yoktu. Neyse gelelim benim canımı sıkan noktaya. Bildirim merkezi bildiğiniz sapıttı. Whatsapp'ta 5 ayrı konuşmadan mesaj geldiğinde 5 tane Whatsapp simgesi gösteriyor üst barda. Spotify'a gelince. Kontrol butonları albüm kapağı arkaplanının arkasında kalıyor. Garip bi görüntü. Ekran görüntüsünü ekliyorum. Daha önce yapan arkadaşlar varsa sürüm 9.2.2.0'a nasıl dönebilirim acaba bi tutorial vs paylaşır mısınız? #TeknoYardım

BeğenFavori PaylaşYorum yap