#Xiaomi Mi 6'ya gelen son #Oreo güncellemesi(9.2.3.0 [OCAMIEK] ) ile baya keyfim kaçtı. Yeni emojileri ve ram kullanımındaki rahatlamayı sevdim. Gerçi eski sürümde de ram daha fazla kullanılıyordu ama takılma vs. hiç yoktu. Neyse gelelim benim canımı sıkan noktaya. Bildirim merkezi bildiğiniz sapıttı. Whatsapp'ta 5 ayrı konuşmadan mesaj geldiğinde 5 tane Whatsapp simgesi gösteriyor üst barda. Spotify'a gelince. Kontrol butonları albüm kapağı arkaplanının arkasında kalıyor. Garip bi görüntü. Ekran görüntüsünü ekliyorum. Daha önce yapan arkadaşlar varsa sürüm 9.2.2.0'a nasıl dönebilirim acaba bi tutorial vs paylaşır mısınız? #TeknoYardım

@ardazeytin, @umtk Wipe Cache sıfırlama falan gibi bir şey var mı acaba?
Android'i özelleştirirse böyle olur. 😀
Güncelleme geri çekildi diye biliyorum. Bu sorunlardan dolayıdır belki.
Stable rom kullanıyordum normalde. Stable'a kadar yollayıp da geri çekmek neyin kafasıymış #Xiaomi. Ben şimdi olmayan bir sürümü mü kullanıyorum 🙂
@mstfdzdr Nighly sürümdü gelen kararlı değil. Evet şuan ben de olmayan bi sürümü kullanıyorum. 😀
@nkarakas Peki stable rom'a nightly sürüm gelmesi normal mi 😀
@mstfdzdr O işlerden ben anlamam @ardazeytin daha iyi bilir.
BL kilidi açmadan olmuyor demek. Üzdü 🙁
Hemen güncelleyince böyle şeyler yaşanabiliyor, yaşamamak için önce yorumları okumak daha ideal.
Bir daha tövbe 🙂