Abi çok güzel ya.... Off offfffff efkarlandım yine. 🙂 🙂
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#Gemini#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVitesSon bir saat içinde 211 ziyaretçi, 81 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.

sürekli dostlar demesi çok can sıkıcı, yapmacık. Birilerinden mi özenmiş nedir, ağzına yakışmıyor.
Yaptığı işe bak. Bu adamında tarzı bu. İster izlersin ister izlemezsin. Bu kadar basit.
@tarikkaya Tarz meselesi değil bu kalite meselesi,yok v3 reis yok bilmem ne reis yok dostlar amd ezdi geçti yok intel ezdi geçti.Hitap ettiği kitle resmen çocuklar.V3 reyiz ne ya oldu olası bide nüfusa üstüne al pc yi tam olsun.Bu konuda bi İnside Tech vardı kaliteli olan onlarda gidince düzgün genç kanal kalmadı.
@yunusemre Belirli bir yaşa kadar olan kitle, böyle videoları izliyor, LP izlemek istemiyor. Çünkü LP ya da MG onlara eğlenceli gelmiyor. Bu kadar basit. Bunun kalite ile de alakası yok. 🙂
İnternetteki kitlenin önemli bir kısmı da çocuk, ergen vs. olunca böyle kanallar daha çok hit alıyor. Sonra da diyorlar ki Enes Batur niye film çekti, Ruhi bilmem kaç TL kazandı falan filan...
Duy sesimizi yönetim. Daha önce cevap vermişlerdi gündemde kavga çıkar diye koymuyoruz. Ama kimin beğenmediğini göstermezseniz sorun olmaz sanki. @gamsizim
@hamitozlu +