Elvada TeknoSeyir ve TeknoSeyir üyeleri.
İyi ve kötü tüm konuşmalarımız için hepinize teşekkür ediyorum.
Elvada TeknoSeyir ve TeknoSeyir üyeleri.
İyi ve kötü tüm konuşmalarımız için hepinize teşekkür ediyorum.
Son bir saat içinde 162 ziyaretçi, 50 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Arınma yolcuğuna çıkıyormuşsunuz.Güç sizinle olsun.
Neden uçuruldu? 😀
@agab gidene bir tekme de biz atalim demisler 🤔
@agab dün gece afrinle ilgili ilginç bilgiler paylaşmıştı. 🙂 Ondandır diye tahmin ediyorum.