Guzel bir oyun bekliyorum!
(LP: Eurogamer- da bunun teknik ozellikleri çok abartildi,
oyle bir oyun ki bu grafiklere akliniz duracak, fenalasip kalacaksiniz!)
😀 😀 😀 😀 😀

Guzel bir oyun bekliyorum!
(LP: Eurogamer- da bunun teknik ozellikleri çok abartildi,
oyle bir oyun ki bu grafiklere akliniz duracak, fenalasip kalacaksiniz!)
😀 😀 😀 😀 😀

Son bir saat içinde 251 ziyaretçi, 79 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
O kadar değil ya ama güzel olacağı kesin. Zaten 4A Games'ten ben grafik beklemiyorum ilk iki oyundan sonra adam gibi optimizasyon yapsınlar yeter.
Fiyatı fenalaştırır bu oyunun...:=)))
https://www.youtube.com/watch?v=8yrf60lOif0
23:16
(izleyin)